The Eye Könyv

13 090 Ft

Hogy alakítják a világ legbefolyásosabb kreatív igazgatói a víziójukat

How the World’s Most Influential Creative Directors Develop Their Vision.

Nathan Williams, a  Kinfolk magazin alapítója, ezúttal több, mint 90 világvezető kreatív igazatót interjúztat meg. Olyan hírességek titkait olvashatod, mint Thom Browne vagy Yohji Yamamoto divattervező, szerkesztő igazgatók, mint Fabien Baron és Marie-Amélie Sauvé, és ízlésalakítók, mint Grace Coddington és Linda Rodin. Megtudhatod milyen könyveket olvasnak, milyen mentorok segítették karrierjüket, és egyéni taktikáikat a sikerhez vezető úton.  Felfedezheted hogy alakították ki a saját szemléletmódjukat, az “eye”-t — és hogy kommunikálják a vizuális ötleteiket, amik generációk emlékezetébe égnek bele és formálják a jövő ízlését.

Olyan vállalkozó lévén, akinek a munkáját az azonnal felismerhető esztétika határozza meg, Nathan Williams egyedülálló vízióval rendelkezik a mai kortárs kultúráról. Ez a könyv felbecsülhetetlen értékű lesz a művészeti vezetők, tervezők, fotósok, stylistok és minden kreatív számára, aki inspirációt és tanácsot keres.

448 oldalas
több mint 200 teljes oldalas képpel
Publikálta:  Artisan Books.

Készleten

Cikkszám KINEYE Kategóriák , Címkék ,

Leírás

Ismerd meg a Kinfolk magazint

Az otthon, munka, stílus és kultúra témáit feszegetve, a Kinfolk magazin, a minőségi élet szócsöveként tekint magára, aki a világ kreatívjait hívatott összekötni Londontól egészen Tokióig. A 2011-ben alapított magazin, napjainkra a slow-lifestyle egyik kiemelkedő zászlóshajója lett az online és nyomtatott sajtóban. Negyedévente megjelenő magazinuk több mint 100 országban elérhető, 4 nyelven. Weboldalukon napi posztokat olvashatnak a látogatók, Koppenhágában pedig saját galériával is büszkélkedhetnek.

További információk

Tömeg 0.5 kg