Az Angliában létrehozott életmód magazin már 2012 óta látja el olvasóit egyedi tartalmakkal. Az első három év negyedéves megjelenései után az alkotók, Rosa Park és Rich Stapleton úgy döntöttek, a Cereal Magazine félévente megjelenő magazin lesz, mely májusban és szeptemberben kerül publikálásra.
Minden Cereal Magazine lapszámban olvashatunk többek között lebilincselő interjúkat különleges művészekkel, a legstílusosabb termékek és alkotások egyedi történeteit, valamint intellektuális esszéket szívet melengető történetekkel és érdekes tényekkel fűszerezve. A Cereal Magazin legikonikusabb ismérve a művészi minimalista fotográfia, melyek kemény kötésű formában, FSC minősítésű bevonat nélküli papírra nyomva kerülnek ki az oldalakra. Ennek köszönhetően lesz a magazin egy műalkotás és egy könyv tökéletes kombinációja.
Az impozáns külső és az érdekfeszítő történetek mellett minden lapszám fő témája egy-egy konkrét város, melyeket érdemes felvenni a bakancslistánkra. A magazin szenvedélyes alapossággal mutatja be a város kultúráját, úgy, hogy az oldalakat lapozgatva szinte mi is ott érezzük magunkat a helyszínen. Mindez elrepít minket a világ a legszebb, legkülönlegesebb tájaira.
Az útikalauzok eredetiségének érdekében az alkotók az első pár évben személyesen utaztak el minden, az egyes lapszámok által bemutatott helyszínre, hogy így hozzanak létre igazán egyedi, minőségi tartalmat az olvasók számára. Ezért érezzük olvasás közben úgy, mintha mi magunk is az adott városban lennénk és a saját szemünkkel látnánk az írottakat.
Ha Te is készen állsz egy gyönyörű, stílusos képzeletbeli kalandra, akkor irány az UPTOSTYLE webshop, ahol kedvenc kiadványod kiválasztása után elmerülhetsz a művészet minimalista világában. A Cereal Magazine az UPTOSTYLE-nál Mint a minimalizmus vérbeli rajongói és követői, az UPTOSTYLE csapatot felhőtlen örömmel tölti el, hogy hivatalos forgalmazói lehetünk a Cereal Magazine-nak. Nemcsak forgatni imádjuk lapjait, de mint azt Instagram oldalunkon már láthattad, előszeretettel használjuk fel a kiadványokat fotóink elkészítéséhez.
A magazin legfőbb célja, hogy az információn túl élményt is nyújtson olvasóinak. Nincs is fantasztikusabb érzés annál, amikor egy hosszú nap után a kanapén elnyúlva belefeledkezhetünk a csodaszép fotókba és lebilincselő történetekbe. Ez a legjobb módja annak, hogy egy időre megfeledkezzünk a problémákról és egy teljesen új világot fedezzünk fel a magazin oldalain keresztül.
Az alkotók a Cereal Magazine célközönségét elsősorban a hozzájuk hasonló emberekben határozták meg. Az első lapszámot a saját érdeklődési körükre alapozva alkották meg, melyet a szintén design-orientált szakemberek csoportjával szerettek volna világszerte megosztani. Természetesen a lenyűgöző kivitelezés nemcsak szakmabelieket, de más alkotókat és függetleneket is rajongókká varázsolt. Minden kiadványban kifejezetten a magazin számára készült, gondosan átválogatott és megszerkesztett fotók jelennek meg, melyekből weboldalukon is szemezgethetünk. Ezek egyúttal tökéletesen harmonizálnak a magazin színvilágával.
Habár a Cereal Magazine design gyakran a skandináv stílussal kerül azonosításra, Rosa és Rich valójában Bath-ban élnek és Bristolban dolgoznak. A két város eltérő kultúrája azonban egyaránt jelentős befolyással bír munkájukra is. Míg Bath a nyugalmat és következetességet képviseli, addig Bristolra inkább a fiatalos, energikus lendület jellemző. Ennek megfelelően a Cereal Magazine elrendezés is egyszerre nyugalmat és megbízhatóságot, másfelől pedig modernitást és lendületet sugároz. Mindezt a visszafogott színvilág árnyalataival és rendezett tagolással tették még teljesebbé, melynek köszönhetően nem véletlen, hogy a stílust sokan Skandináviához kötik. A magazin megszületése utáni néhány évben az alkotók ragaszkodtak ahhoz, hogy személyesen utazzanak el minden, a lapszámok középpontjában álló helyszínre, mindaddig, amíg ez fenntartható. Ez a hitelesség életre keltette a lapokat és élethű élményeket tudott nyújtani az olvasóknak. A sorok olvasása közben úgy érezhettük, fizikailag ott vagyunk, mi magunk járjuk a város utcáit, megérintjük az adott alkotást, vagy épp mi beszélgetünk az interjúalanyokkal.
Az utazás mellett minden lapszám nagy hangsúlyt fektet a művészetre és építészetre. Tehetséges alkotókkal és építészekkel ismerkedhetünk meg, akik megosztják a sikerhez vezető útjukat, ötleteiket, kollekcióik részleteit és inspirációjuk forrását. Mindez még inkább kitárja a világot az olvasók előtt, és alaposabb körültekintésre inspirál.
2016-ban látott napvilágot a Cereal City Guides, mely London, Párizs, New York, Los Angeles, Koppenhága és Tokió legrejtettebb helyeit hivatott bemutatni az olvasóknak. Ezek az útikalauzok bemutatják, mit érdemes megnézni, hol érdemes enni és inni, valamint megszállni, mindezeket eredeti fotográfiával bemutatva. A Cereal City Guides kiadványok online is elérhetőek, valamint 2018-ban néhány kiegészítéssel bővültek, mint például helyiekkel készített interjúválogatások, a legjobb helyek szuvenírek beszerzésére, hétvégi programajánlók, és kibővített ajánlások a legnagyszerűbb helyek meglátogatására.
A város kiemelkedő alakjai, többek között építészek, designerek és séfek nyilatkoznak városukról esszékben, hogy az olvasó hű képet kaphasson a szóban forgó városról, annak kultúrájáról, a városlakók szokásairól és mindennapjairól.
Nézd meg a választékot, és rendeld meg kedvenc Cereal Magazine számodat, hogy kezeid közt érezhesd az utazás, a letisztult design és a minőség lüktető erejét.
Gyakran ismételt kérdések a Cereal Magazine-ról
Hol és hogyan vásárolható meg a Cereal Magazine?
Mint hogy az UPTOSTYLE a Cereal Magazine hivatalos forgalmazója, a legfrissebb kiadványok és a Cereal City Guides is mindig elérhetőek a webshopban.
Mi inspirálta az alkotókat a Cereal Magazine létrehozására?
Rosa mindig is érdeklődött az írás és az irodalom iránt. Több évnyi munka után úgy döntött, visszaül az iskolapadba, és mesterdiplomát szerez angol irodalom szakon. Ennek köszönhetően alkalma nyílt a publikálás területén dolgozni, bepillantást nyerni a publikálás világába, és hasznos tapasztalatokat szerezni, melyeket később kamatoztathatott. Ezután az élet mellé sodorta Rich-et, akivel együtt kezdtek álmodozni egy életstílus magazin létrehozásán, melyet szerencsére meg is valósítottak. A magazin tehát egy igazi valóra vált álom, melyet a páros azóta is töretlen lelkesedéssel és elkötelezettséggel alkot.
Honnan kapta nevét a magazin?
A „cereal” névválasztás Rosa gabonapehely iránti rajongásából ered, mely kisgyermekként és felnőttként is az örök kedvenc reggelije. Ezen kívül a gabonapehely számára az állandó kíváncsiság és érdeklődés táplálását is reprezentálja, mely minden emberben, különösen a gyermeki játékosságban van jelen. Az alkotók mindketten elég semlegesnek és megfelelőnek találták ezt a nevet márkájuk értékeinek átadására és kifejezésére, mely nemcsak jól cseng, de egyaránt eszünkbe jut róla a játékosság, az egyszerűség, és persze a nagyszerűség. Hiszen ki ne szerette volna gyermekkorában a gabonapelyhet?
Milyen betűtípusokat használnak a Cereal Magazine kiadványokban?
Amikor el kellett dönteni, hogy melyik a legideálisabb Cereal Magazine betűtípus, az alkotók minden erejüket arra fordították, hogy a lehető legtöbbet tudjanak meg a betűtípusok alkalmazásáról és játékáról a magazinokban. Az általános szabály az, hogy a nagy, kontrasztos címek hierarchiában állnak a kisebb szövegekkel, melyek együtt tökéletes harmóniát alkotnak az oldalakon. Ez a módszer azonban a Cereal esetében nem működött, ugyanis felborította a magazin jellegzetes egyszerűségét és nyugalmát. Az alkotóknak tehát egy új megközelítéssel kellett előrukkolniuk, a lehető legkevesebb betűtípus variáció felhasználásával. Végeredményben a kenyérszöveghez a 8.5pt méretben használt Serif Typeface, a képaláírásokhoz és kreditekhez pedig a 6pt méretű Sans Serif bizonyult megfelelő választásnak. A betűtípusok mellett a szövegben fennálló hierarchia kialakításában az oldal negatív és pozitív oldalainak kreatív felhasználása is fontos szerepet játszik. A fokozott olvasási élményért továbbá a balra zárt bekezdések, valamint a cikkek végét jelző vonal felelősek.
Online is elérhető a Cereal Magazine?
Igen, az online jelenlét mindig is kulcsfontosságú volt Rosa és Rich számára. Habár sokan azt gondolják, hogy a magazin csak nyomtatásban jelenik meg, az alkotók valójában tisztában vannak a digitális világ fontosságával. Sőt mi több, rendkívül fontos szerepe van a márka identitásában, hiszen online olvasói bázisuk kétszer akkora, mint a nyomtatott magazin olvasóinak száma. Mivel a digitális felület teljesen más kritériumokat kíván, mint a nyomtatott megjelenés, az alkotók kiemelt hangsúlyt fektetnek a specifikusan az online felületre gyártott tartalmakra. Ezek többnyire kizárólag online jelennek meg, míg néhány cikk egyaránt bekerül a nyomtatott számokba is.