„Summer bodies are made in winter” – Így készülj az álomtestre!

„Summer bodies are made in winter” – Így készülj az álomtestre!
2017-02-15 Kata

Már tagadhatatlanul benne vagyunk a télben, úgyhogy nem árt elgondolkodni azon, hogy formába hozd magad a nyárra 😉

Bár természetesen fontos, hogy úgy fogadd el magad, ahogy vagy, mindenkivel előfordul, hogy az ünnepek és a meleg szobában ülős, kakaó iszogatós  időszak közben felcsúszik pár kiló, ami egyszerűen nem tudja elkerülni a figyelmed.

Mielőtt viszont eluralkodna rajtad a pánik, felhívnánk pár fontos dologra a figyelmed, amiket érdemes megfogadnod:

 

1.Ne ess túlzásba!

Ne akarj rögtön 10 kilót fogyni egy hét alatt, főleg ne úgy, hogy közben éhezteted és halálra edzed magad. Ez semmiképp sem jó. Elrettentésképpen itt egy kis biológiai háttérinformáció: ha a szervezetedet hirtelen tápanyag-hiány éri, elkezd őrült módon raktározni minél több zsírt az ”ínségesebb időkre”. Magyarán az ellentétét éred el a célodnak.

Úgyhogy most aztán teljesen igaz a mondás: a jó dolgokra várni kell, csak legyél türelmes! A hatékony fogyáshoz a kulcs a hosszú, kitartó, folyamatos munkán alapszik. Ígérjük 100%-osan megéri a lassabb utat választani!

2. Válassz magadnak egy társat!

Persze itt most gondolhatnád, hogy hirtelen átcsaptunk egy Valentin-napi cikkbe és felcsaptunk kerítőnek, de erről szó sincs. De természetesen az adott társad lehet éppen a szerelmed is.

Bár ez inkább barátnős-haveros program, hacsak nem vagytok egy ilyen hiper-szuper fitness relationship goals-os videók megszállottjai, mert ha igen,akkor mindenképp irány együtt az edzőterem! És a kapd a barátod a hátadra és mehet a guggolás és a #bootypower 😀 Na de térjünk vissza.

Köztudott, hogy hajlamosak vagyunk  kihagyni az aznapi edzést, ha nem motivál minket a legjobb barátnőnk. Lehet hogy már 5 perce dudál a ház előtt a kocsiból, mert késésben vagyunk a zumba óráról, nekünk meg még Skintox maszk hidtratálódik az arcunkon, miközben a sportmelltartót túrjuk a szekrényből.  Higgyétek el felettébb motiváló ha valaki fogja a kezed és veled együtt küzd!

3. Tűzz ki egy célt!

Határozd el, hogy mit akarsz elérni és szabj magadnak határidőt! Ebbe tökéletes segítségedre lehet a határidőnaplónk. Ha csak úgy céltalanul, kötöttségek nélkül edzegetsz vagy soha, vagy nagyon lassan haladva fogod magadénak tudni az előzőleg megálmodott álom testet.

Tudd, hogy mit akarsz, legyen egy terved. Ennek elkészítésében segíthet egy személyi edző, vagy egy csoportos óra, ahol együtt szenvedtek. Csodás csapatépítő, ezenkívül a közös küzdés nagyon jó barátságok alapja. Csupa jó indok! 😀 Ha felmész a netre pillanatok alatt találsz ”self-training” programokat/videókat és a saját edződdé válhatsz 😉

A lényeg, hogy legyél kitartó és csináld végig,amit elkezdtél! Aztán el ne felejtsd el csekkolni az oldalon  a tavaszi-nyári kollekciókat, amiben ragyogni fogsz!  😉