OUAI- hajápolási csodamárka minimalista stílusban, azaz Jen Atkin sikersztorija

OUAI- hajápolási csodamárka minimalista stílusban, azaz Jen Atkin sikersztorija
2017-03-19 uptostyle.hu

Szeretnénk neked bemutatni egy inspiráló személyt, Jen Atkint, aki az OUAI hajápolási márka mögött áll. Jen Atkin egy apró, vallásos közösségben nőtt fel, majd 19 évesen Los Angelesbe költözött, hogy valóra váltsa álmait. Karrierjét telefonhívások válaszolásával kezdte, viszont ma már olyan kliensei vannak mint Jessica  Alba, Katy Perry, Jennifer Lopez, Sophia Vergara és a Kardashian család. Elhoztuk neked a lány történetét, aki munkájának köszönhetően 26 évesen már az egész világot beutazta.

Az OUAI elég trendi ahhoz, hogy szerepeljen az Instagramodon, és ott legyen a fürdőszobád polcán is. A termékek letisztult stílusuk mellett csodálatos hajkoronát ígérnek minden erőfeszítés nélkül.

De mind ezek előtt, honnan is érkezett Jen és hogyan jutott el idáig?

Jen egy barátjával érkezett LA-be Utahból, és az első munkáját – akkoriban a legmenőbb – Estilo szalonban, a recepción végezte. Sikeresen véve az akadályokat másfél év múlva előléptetésben részesült, és a szalon menedzsere lett. Ebből a pozícióból 2-3 év alatt gyűjtötte össze a továbbtanulásához szükséges anyagiakat. Az iskola mellett továbbra is dolgozott, éjszaka pedig hostess munkát végzett.

Az iskola befejeztével Chris McMillan Beverly Hills-i szalonjában folytatta a munkát teljes állásban asszisztensként. Itt ismerkedett meg Andy Lecompte-val, aki megtanította arra, hogy hogyan dolgozzon igazán keményen és professzionálisan. Madonna haját akkoriban Andy csinálta, és megkérte Jent, hogy asszisztáljon neki, majd elhívta magával Madonna turnéjára 2006-ban. Mikor visszatértek Chris felajánlott neki egy állandó pozíciót, és Jen elkezdte kiépíteni saját ügyfél körét.

De mi a siker titka?

Napi 8 óra munka után vörös szőnyeges eseményeken vett részt a kliensei mellett és szinte minden szabadnapját munkával töltötte. Állítása szerint, ennyi választja el őt azoktól az emberektől, akik nem lettek sikeresek. Mindig elérhetőnek és spontánnak kell lenned, még ha ez néha a szabadidős terveidbe is ütközik – vallja Jen. Rendkívül fegyelmezettnek kell lenned, hiszen a hírek szájról szájra terjednek, ha elkészíted valaki haját és jól kijöttök egymással máris van egy ügyfeled.

Itt megállhatott volna, hiszen a szalonmunka csúcsát már elérte, de mégsem tette: kapcsolatai révén New YorkbanPárizsbanKínában és Dubaiban dolgozott divat bemutatókon a modellek fodrászaként.

Az ötlet

Ezek után 2013-ban jött az ötlet, hogy létrehozzon egy teljes mértékben hajról szóló weboldalt, ahol olyan ötleteket, hajstílusokat mutatna be, amit otthon is könnyedén meg lehet csinálni. Ekkor jött neki az ötlet egy saját márka megalkotásához, melyhez elkezdett üzleti tervet készíteni. A márka névnek az OUAI-t választotta, melynek jelentése a francia szlengben igent jelent, ezzel is hangsúlyozva, hogy ténylegesen mondjunk igent az igazi, egészséges hajra.

 

Modern és könnyű stílus

Jen Atkin egy olyan márkát akart létrehozni, ami olyan termékeket ajánl, melyek modern és könnyű stílust tesznek elérhetővé nap mint nap minden bonyodalom nélkül.
Különböző tervezőkkel működött együtt évekig azért, hogy a termékei elhozzák neked a valódi és a megálmodott hajcsodát.
Azzal az elképzeléssel dolgozott, hogy az élet nehéz és a tökéletes haj formázásnak egyszerűnek kéne lennie.
Ezt megvalósítva az OUAI hajápolás egyszerű, klasszikus és árban is elfogadható.

OUAI?

A nők elfoglaltak, az életük egy rohanás. Viszont szeretnének mindig csinosak lenni, tökéletes frizurával. Gondoltátok volna, hogy a divat bemutatók hátterében a lányoknak 15-20 perc alatt készítik el a stylistok a szebbnél szebb hajkompozíciókat? Az OUAI hajápolási termékek ebben fognak segíteni neked, hiszen ugyanezt a hatást elérheted otthon is glam squad nélkül.

Te hallottál már az OUAI termékeiről? Meghoztuk a kedvedet hozzá?

 

További cikkek amik még érdekelhetnek

Már28
5+1 tavaszi ruhadarab, ami egy minimalista gardróbjából sem hiányozhat
5+1 tavaszi ruhadarab, ami egy minimalista gardróbjából sem hiányozhat
By

A tavaszi idő az egyik legtökéletesebb alkalom, hogy szelektálj a ruhatáradban! ez az évszak a megújulás ideje. Ha Te is a megunt és nem használt darabjaidat ürítenéd ki a szekrényedből, helyet szabadítva fel az újaknak máris találhatsz jó néhány darabot amivel megtöltheted a felszabadult űrt és igazán stílusossá teheted a mindennapjaidat.

Már22
MELAWEAR
MELAWEAR

A fenntarthatóság melletti divatos termékek elkészítése már nem csak egy elérhetetlen álom, erre tökéletes példa legújabb családtagunk, a Melawear márka. A környezetvédelem fontosságának hangsúlyozása óriási nyilvánosságot kapott az utóbbi években. De mitől is lesz egy márka fenntartható? Cikkünkből megtudhatjátok a márka történetét, olvashattok termékeikről, és alapelveikről.

Már18
MIKLÓS – Arkk Copenhagen
MIKLÓS – Arkk Copenhagen
By

Legújabb kampányunk során megismerkedhettél a brand hazai képviselőivel. Az Arkk Copenhagen középpontjában kreatív és inspiráló személyiségek állnak. A most következő személy is ezt az életérzést hivatott bemutatni. Kiss Miklós grafikus mesélt nekünk a munkásságáról és a kreatívításról.

Már16
Arkk Copenhagen – Tomai Evelin
Arkk Copenhagen – Tomai Evelin

Tomai Evelin, az Arkk Copenhagen márka új magyar nagykövete mesél nekünk. A márka a kreativitás, szabadság, fiatalos életérzés képviselője, így kampányunk fókuszában is ezek az aspektusok állnak. Sneakerei egyedi kivitelezésűek és egyedi technológiával készültek, és ezt az egyedi életstílust hivatottak az új magyarországi nagykövetek bemutatni. A kampány arcai olyan kreatív szereplők, akik életvitelükkel hitelesen képviselik a márkát és inspirálják a körülöttük lévőket.