VEJA – millenial márka két lábbal a földön

Még akkor is, ha te vagy a legmodernebb és legtrendibb, igazi millenial, aki általában úgy fest mintha skatulyából húzták volna ki, vannak azok a napok, amikor kérlelhetetlenül ront be az ajtón a realitás a maga unalmas, kisstílű feladataival. Ez persze nem azt jelenti, hogy nincs megoldás: a kedvenc ruháid lehetnek a szennyesben, de mi dobhatna fel jobban egy mosónapot mint egy pár vadiúj sneaker?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az UPTOSTYLE csapata elfoglalt egy mosodát Koppenhága szívében, hogy egy vérbeli 80-as éveket idéző, izgalmas, mégis laza fotózás keretében mutassa be a Veja márka cipőt. Szerkesztőnk, Anett egy minimalista farmer – pulcsi outfittel ötvözve teremtette meg a hétköznapi átgondolt, letisztult hatást, ami tökéletesen passzol a Veja koncepciójához.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez a márka ugyanis jóval többről szól, mint szuper lábbelik tervezése és gyártása. Szinte nem telik el úgy nap, hogy ne hallanánk újabb baljós tényeket a Föld jövőjéről, amik egyre sürgetőbbé teszik a változást. Éppen ezért nagyon fontos számukra, hogy organikus anyagokból készítsék a termékeket, támogassák a helyi termelést Brazíliában, mindezt pedig fair trade kereket között tegyék. A fogyasztói társadalom működését kiszolgáló brandekkel szemben, csak a következő 6 hónapra időzített rendelések alapján dolgoznak, ezzel elkerülve a piaci túltermelést.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az erős koncepció könnyen kombinálható külsővel párosul, ennek köszönhetően pedig egy tudatos fogyasztó gardróbjának univerzális darabja lehet.

Felső: Weekend
Farmer: Monki
Cipő: Veja

Fotó: Ingmar Bötker
Videó: Jakub Jezny
Modell: Anett 

000