Interjú a PF Candle Co. megalkotóival – Az illatfelhő és ami mögötte van!

Interjú a PF Candle Co. megalkotóival – Az illatfelhő és ami mögötte van!
2017-02-10 uptostyle.hu

A mai napon egy igazán inspiráló személyt ismerhettek meg, Kristen Pumphrey-t, aki a Pf Candle Co. egyik megalkotója. A Pf Candle Co egy különleges szója illatgyertya márka, ami 2012-ben alakult.

Mi az Uptostylenál is nagyon szeretjük ezeket a gyertyákat, hiszen nem mindennapi illatok szerepelnek a kínálatban és mindenki megtalálja az ízlésének megfelelőt.

Készítettünk egy interjút Kristennel, hogy ti is megismerhessétek jobban a márkát. Az interjúban Kristen kifejtette, hogy mi késztette őt arra, hogy megalkossa a gyümölcsöző vállalkozást és hogyan lett ennyire sikeres.

1.Kérlek mesélj nekünk arról, hogy hogyan jött az ötlet a PF Candle Co. megalkotásához!

2008-ban egy barkács magazinnál dolgoztam és az egyik feladatom az volt, hogy kapcsolatot tartsak a készítőkkel és cikkeket írjak róluk. Amikor a magazin megbukott elvesztettem az állásom és ezt egy jelnek vettem. A magam ura akartam lenni. Rengeteg különböző terméket készítettem, például párnákat, titkos üreges belsejű könyveket, de a gyertyák fogtak meg a legjobban.

2.Mesélj az utadról, és arról hogy hogyan tudtál egy kis üzletet ilyen sikeressé tenni. Milyen nehézségekkel kellett megküzdened az elején?

Az elején évekig nagyon nehéz volt, mielőtt én és a férjem bármilyen fejlődést láttunk volna. Az üzlet csak az ünnepi időszakokban volt sikeres. A finanszírozás szintén nagyon nehéz volt, viszont soha nem vettünk fel kölcsönt a PF-hez, és minden bevételt visszaforgattunk, hogy felszerelést és alapanyagokat vásároljunk. Hitelkártyákat használtunk és olyan olcsón működtünk, amennyire csak tudtunk – összecsukható asztalokat használtunk, semmi flancosat. Csak a működés volt a lényeg. Tom és én 2014-ig fizetést sem vettünk ki, de kitartásunk meghozta gyümölcsét.

3.Mi volt a legjobb pillanat a karrieredben, amire büszke vagy?

2015-ben megjelentek a termékeink a Target-ben Los Angelesben a „Vásárolj helyit” projekt részeként. 400 árusból választottak ki minket, hogy a projekt részei legyünk és a gyertyáink bekerültek a legkelendőbb termékek közé. A projekt befejeződött, de jó volt látni, hogy a kézzel készített gyertyáinknak mekkora vonzereje van.

4.Milyen tanácsot adnál kezdő vállalkozóknak?

A legjobb módja annak, hogy megtaláld a sikert, az az, hogy rést találj a piacon és készíts hozzá egy terméket. Ha az igény megvan rá, akkor könnyebb lesz eladni a termékedet is.

 

5.Szóval te és a férjed együtt dolgoztok mindennap – Milyen egymással dolgozni?

A nap 24 órájában együtt vagyunk, amióta Tom 2013-ban csatlakozott. Megtanultuk hogyan kezeljük a feladatainkat külön, és azt is, hogy ne beszéljünk az üzletről otthon. Vannak nehéz pillanatok, de ennek ellenére előnyös ha a másik feleddel dolgozol. Mi valóban együtt építjük az életünket.

6.Hogyan használod a közösségi médiát az üzlet növeléséhez?

Az Instagram játszott nagy szerepet, ezen keresztül szereztük az első nagy megrendelőnket a West Elm-et. Az instagram egy nagyon olcsó eszköz ahhoz, hogy hirdesd a termékedet. Bemutatja a márkád – az embereknek elég ránézni és látják, hogy ki vagy. Közvetlen kapcsolatot tudunk teremteni nemcsak a vásárlóinkkal, hanem más márkákkal is. Ez egy jó kis eszköz!

 

 7.Mi a kedvenc illatod jelenleg?

Imádom az új illatunkat a Fekete Fügét. Ez egy unisex gyümölcsös füge illat, aminek isteni az illata gyertyában és légfrissítőben. És illatpálcákon. Na jó, bárhogyan jó az illata!

8.Mi inspirál az új illatok megalkotásakor?

Az illatainkat az emlékek inspirálják. A Fekete Füge illatot például az első otthonunk megvásárlása ihlette, ami Kelet Los Angelesben volt. Mindig is akartam egy házat gyümölcsfákkal és a telken, amit vettünk két fügefa állt. Addig nem tudtam sok mindent a fügéről, de ma már oda vagyok érte.

 9.Mit csinálsz a szabadidődben?

A lányunkkal, Poppyval töltjük a szabadidőnket. Kerteket, múzeumokat látogatunk, túrázunk. És amikor csak tudok balettozok!

10.Végül, mik a terveid a jövőre nézve?

Tovább fejlesztjük az otthoni illatosító termékek palettáját, és megpróbálunk vezető szerepet elérni nemcsak a illatgyertyákban, hanem magában az illatban is.

Köszönjük Kristennek, hogy válaszolt kérdéseinkre. Reméljük ti is jobban megismertétek őket. Nektek mi a kedvenc PF. Candle Co illatotok?

További cikkek amik még érdekelhetnek

aug20
Természetes vagyok projekt
Természetes vagyok projekt
By / No Comments

A természetes vagyok projekt ötletét a hétköznapok ihlették. Sajnos még mindig él az a sztereotípia, miszerint a magas és cérnavékony lányok, nők lehetnek csak szépek. A kérdés jogosan merül fel, honnan ered, ki szülte ezt a téves eszmét? A válasz nagyon egyszerű: a 21. századi divatipar, mely mindenféle formában és csatornán eléri az embereket. Cikkünkben megismerkedhetsz egy új kampánnyal,mely olyan tabut dönt meg amely minden nő életében jelen van, ez pedig nem más mint a szépség.

aug02
Arket, Cos, Cheap Monday – Tudod mi bennük a közös?
Arket, Cos, Cheap Monday – Tudod mi bennük a közös?

Bizonyára te is felkaptad a fejed a hír hallatán, miszerint a H&M Group új márkával tarol. Arról is tudsz, hogy több ismert márka is ezen kereskedelmi csoport szárnyai alatt bontakozott ki? Mielőtt bemutatnánk neked az újdonsült családtagot, elhoztuk neked azokat a márkákat is, melyekről lehet hallottál, esetleg vásároltál is tőlük, de nem sokat tudtál az eredetükről. Íme a nagy H&M körkép!

Júl12
Pazarlás vs. tudatos vásárlás- Te hova tartozol?
Pazarlás vs. tudatos vásárlás- Te hova tartozol?

Mit is jelent a tudatos vásárlás? Minőség vagy mennyiség? Cikkünkből megtudhatod hogyan kerülheted el a felesleges ruhavásárlást, és hogyan adhatsz tovább megunt darabjaidon a legkörnyezettudatosabb módon.

máj14
Let’s shop online – azaz miért vásárolj online
Let’s shop online – azaz miért vásárolj online

Az itthoni vásárlási lehetőségek viszonylag szűkösek a divatra érzékenyek számára. Mit csináljon tehát az, aki nem repes az örömtől, ha a komplett gardróbszekrénye szembejön vele az utcán, és aki nem tudja önvédelmi fegyverként használni a tárcáját a sok húszezresnek köszönhetően?

Section 1

This is a text block. Click the edit button to change this text.

Section 2

This is a text block. Click the edit button to change this text.