Hodina – interjú az új kollekcióról

Hodina – interjú az új kollekcióról
2018-03-03 biberczanett

A Hodina márka csupán hobbinak indult, és csak később alakult át üzleti vállalkozássá, aminek alapjául a tervezők minimalizmus iránti vonzódása szolgált, és az, hogy meglátták az ebben rejlő piaci lehetőségeket. A Seattle-ben élő és tervező házaspár, Vadim és Dasha, 2016 elején indították útnak az órákat és kiegészítőket gyártó márkájukat. A modern építészet nyers esztétikája inspirálja őket, és ugyanebben a szellemben tervezik a Hodina órákat is. A Hodina a hozzájuk hasonló mentalitású egyéneket szólítja meg, akiknek fontos a minőség, és szívesen viselnek egyedi és letisztult vonalakkal megtervezett órákat. Mottójuk: Minőség a mennyiség felett.

Vadimmal az új kollekcióról beszélgettünk, lássuk mit kell tudnunk róla!

 

Mi volt a legfőbb inspiráció forrás az új modell megalkotásánál?

A kollekciót a természetes, nyers textúrák, a klasszikus részletek és a „kevesebb de jobb” elv inspirálta. Az óra szíjját vékonyabbra és olyanra terveztük, hogy az óralap alatt kapcsolódjon, ezzel egyedi külsőt kölcsönöztünk aterméknek. A Kirkland és Bellevue daraboknála stílusos és elegáns megjelenésre törekedtünk. Azt szerettük volna elérni, hogyha valaki ránéz, azt gondolja, hogy ez az óra egyszerre elegánsés minőségi, de mellette továbbra is fenntartja a mindennap hordható karóra sokoldalúságát. A The Redmond órát a kedvenc designerünk, Deiter Rams inspirálta. Az ő „kevesebb de jobb” filozófiája miatt hagytuk meg csak a legszükségesebb részleteket. Azt szerettük volna, hogy minden outfitthez passzoljon.

A korábbi kollekciók segítettek a tervezésben, vagy megváltoztattátok a tervezési folyamatokat?

Természetesen segítettek. Minden alkalommal, amikor új kollekciót hozunk létre a legmagasabb minőségre és a tökéletességre törekszünk. Az új óráknál növényi eredetű anyagokkal javítottunk a szíjak minőségén. Arra vágytunk, hogy egy kifogástalan designt hozzunk létre, amely valóban egyedülálló és kitűnik a többi márka közül. Úgyhogy egy óralap alatt összekapcsolt szíjat alkalmaztunk két különböző méretben, külön a férfiak és külön a nők számára.

Mi volt a legnagyobb kihívás, amivel szembe kellett néznetek a tervezés folyamán?

A legnagyobb kihívást általában azok a dolgok jelentik, amik a felszín alatt vannak, amiket az emberek nem látnak. Például ezzel az új designnal az volt a probléma, hogy amiatt kellett aggódnunk, hogy az óra túl vékony lesz és az alkatrészek nem fognak beleférni. Folyamatosan együtt kellett dolgoznunk a mérnökökkel, hogy elegendő hely álljon rendelkezésre az alkatrészeknek és tökéletesen működjön a végeredmény.

Foglald össze pár szóban a márka mondanivalóját!

A Hodina egy olyan márka, amely a design orientált divatra és az utazásra épül, mert ezek, azok a dolgok, amiket a legjobban szeretünk. Az idei év elsődleges célja, hogy innovatívak legyünk és jobban odafigyeljünk a vásárlóinkra. Tehát ha valakinek kérdése van, vagy szeretne visszajelzést adni a márkáról, akkor a support@hodina.co címen megteheti! 😊

Van még valami tervetek a közeljövőben?

Igen, mindig előre tervezünk és gondolkodunk, hogy mit szeretnének a rajongók. Most egy együttműködés keretein belül dolgozunk egy új kollekción. Még nem beszélhetünk a részletekről, de annyit elárulhatunk, hogy nagyon jó lesz!

Ha felkeltette az érdeklődésedet a Hodina új kollekciója, akkor látogass el webshopunkba, ahol már kaphatóak a legújabb darabok!

További cikkek amik még érdekelhetnek

jún16
Otthon magasfokon – Az alapdarabokon is túl
Otthon magasfokon – Az alapdarabokon is túl
By

Akad néhány bútor, amelyek nélkül nehéz elképzelni egy modern lakást, azonban mi a helyzet, ha ennél többet szeretnél? Három olyan otthoni kiegészítőt mutatunk a PointOne kínálatából, amivel ezt megteheted és könnyen álomotthont varázsolhatsz a lakásodból.

jún13
A divat körforgása – sportruhák az ezredfordulóról
A divat körforgása – sportruhák az ezredfordulóról
By

A sok éven tartó divat-körforgás eredményeként újra megjelentek a hétköznapi szettekben az ezredfordulót idéző, sportolásra használt ruhák és kiegészítők. Az alábbiakban szeretnénk bemutatni pár olyan darabot, melyek tagadhatatlanul a sportpályáról érkeztek és a millennial filmek hangulatát idézik, de kényelmükkel és praktikus viselhetőségük miatt szinte bárhol, bármikor, bármivel megállják a helyüket.

jún07
Design, kávé, Budapest
Design, kávé, Budapest

Egy nyári kiülős beszélgetés, egy magányosan, olvasással töltött délután, vagy akár egy hosszú, vizsgákra készülős, tanulós nap – mindent szebbé lehet varázsolni egy csésze finom kávéval! Még hangulatosabbá teheted a kávézás élményét, ha egy ízlésesen kialakított, letisztult környezetben fogyasztod el a kedvenc lattédat vagy limonádéd. Összegyűjtöttük a kedvenc budapesti kávézóinkat, ahol a design épp olyan fontos, mint a jó minőségű, finom kávé.

jún01
Profi, elérhető, és egy kicsit furcsa: ez a The Ordinary márka
Profi, elérhető, és egy kicsit furcsa: ez a The Ordinary márka

Alábbi cikkünkben bemutatjuk neked a The Ordinary márka világát, a körülötte kialakult különös “botrányt”, illetve saját tapasztalatainkat a termékeikkel kapcsolatosan. Annyit elárulunk: minden furcsaságával együtt imádjuk a márkát!