Hazai designer márkák férfiaknak

Hazai designer márkák férfiaknak
2018-04-01 Adel

 Ha magyar designerekről van szó, nincs okunk panaszra, hiszen tehetséges hazai tervezőkből nem szenvedünk hiányt. De ha a designer darabokra gondolunk, valamiért egyből a nőknek tervezett márkák jutnak az eszünkbe. Hajlamosak vagyunk, azt hinni, hogy a férfidivat kevésbé izgalmas, mint a női, éppen ezért cikkünkben most szeretnénk bemutatni 5 olyan márkát, amely kifejezetten férfiak számára készült!

1. Zsigmond Dóra Menswear

MONO Fashion Shop 1053 Budapest Kossuth L. utca 4.

A Mod’Art divatiskolában tanult Zsigmond Dóra 2014-ben alapította férfi ruházati márkáját, amire nagy hatást gyakoroltak a magyar hagyományok, Magyarország kulturális öröksége. Ruhái tervezésénél inspirációforrásul szolgáltak a hétköznapi helyzetkomikumok és az olyan sorozatok, filmek vagy kiállítások, amik különböző szociográfiai problémákat dolgoznak fel. Az egyedi darabok nyers anyagokból, hagyományos kézműves technikákkal készülnek és támogatják az etikus divat elveit. Bár a márkát a hagyományos magyar kultúra inspirálja, tökéletesen illeszkedik a nagyvárosi életstílusba, ezzel megadva a ruhák dinamikusságát.

 

2. GRANDPA

1061 Budapest Andrássy út 10.

Nagy Annamari a márka alapítója szintén a Mod’Arton ismerkedett meg a divattervezéssel, majd Párizsban folytatta tanulmányait, ahol diplomamunkája tervezése közben született meg a márka gondolata.  Kollekcióit mindig egy bizonyos szakma inspirálja, a szakmákhoz való kötődés megjelenik az anyagok színeiben, a munkaruhákra emlékeztető szabásmintákon és a kiegészítőkön is. A természetes anyagok dominanciája jellemző minden kollekcióra, mint a farmer, a kordbársony és a pamut, táskái és cipői pedig bőrből készülnek. A márkanév, abból az elgondolásból született, hogy a nagypapák azok, akikre mindenki felnéz és egyáltalán nincs szükségük a divatra, mert megvan a saját stílusuk.

3. Sandor Lakatos Menswear

Lakatos Sándor független férfiruházati márkája 2005-ben indult és azóta is rabul ejti kollekcióival a nemzetközi divatvilágot. Védjegyei a feltűnő és futurisztikus, de mégis hétköznapi ruhadarabok. 15 éves korától dolgozott varrodában, ahol a szakma minden trükkjét sikerült elsajátítania. Ezt bizonyítja az is, hogy 2013-ban a Vogue Italia új tehetségek rovatában írtak róla és munkásságáról, ez hivatalosan is meghozta számára a divatvilág elitjének elismerését. A luxusminőséget képviselő ruhadarabok egyedi megjelenésükkel minimál, letisztult stílusukkal kiemelkednek a hazai és nemzetközi divatvilág márkái közül.

 

4. YUUTHS

1139 Budapest Röppentyű utca 60.

Molnár Annamária márkája a modern, sokoldalú, kreatív férfiak számára jött létre, akik szeretik a sportos, de önkifejező és kissé különc megjelenést. A formabontó szabás mellett, játékos részletek teszik egyedivé a ruhadarabokat, amik extravagáns megjelenést kölcsönöznek viselőjének, miközben magas minőségű anyagainak köszönhetően kényelmesek és praktikusak is. A márkanév, YUUTHS, kifejezi a fiatalok szubkultúráját és stílusát, a többes szám pedig a közösség erejét hangsúlyozza.

5. MEI KAWA

A márka neve mandarinul annyit tesz: “ne sírj utánam többé”. Keleti vonatkozású neve ellenére azonban egy magyar tervező, Kasza Emese kreációit takarja e különleges név. Kollekcióira, a névből adódóan, erősen hatnak az ázsiai vonalak, emellett a skandináv minimalizmus letisztultságát és a modern városlakók energiáját árasztják. Ruháira a szigorúan strukturált, egyenes szabások jellemzőek, melyet az anyaghasználat lágyságával ellensúlyoz, ezzel egy könnyen variálható, kényelmes, de elegáns és viseletet teremtve. A  MEI KAWA az egyediségre törekvő, ám feltűnést nem kereső férfiak számára kitűnő választás.

 

 

 

Reméljük cikkünk hasznos volt számodra és sikerült egy kicsit nagyobb betekintést adnunk a férfi divatvilágba!

További cikkek amik még érdekelhetnek

ápr18
A streetwear és a millenial generáció hatása a luxusmárkákra
A streetwear és a millenial generáció hatása a luxusmárkákra
By

Akármilyen nagy múltú egy luxusmárka, nem árt lépést tartania a kisebb, feltörekvő brandekkel, melyek csak most kezdik bontogatni szárnyaikat. De nem véletlen, hogy a Louis Vuitton és a Burberry miért tartozik a legnagyobb világmárkák közé: nagy hangsúlyt fektetnek a streetwear designerekkel és hírességekkel való kollaborációkra, melyekkel könnyedén beférkőznek a  millenial generáció kegyeibe.

ápr14
Tavaszi méregtelenítési tippek
Tavaszi méregtelenítési tippek

A tél végeztével mindannyiunk vitamintartalékai kezdenek kiürülni, fáradtabbak, kedvetlenebbek vagyunk, nehezebben mennek a hétköznapok. Ebben az időszakban kiemelten fontos, hogy méregtelenítsd a szervezeted, egészségesen táplálkozz, elegendő folyadékot igyál, testileg-lelkileg regenerálódj. A vitaminkészítmények mellett lényeges, hogy változtass pár apróságon, ami sokat segít, hogy életteli és kirobbanó formában várhasd a jó időt.

Már29
Burnout- tippek a munkahelyi kiégés ellen
Burnout- tippek a munkahelyi kiégés ellen

A burnout- szindróma (kiégés szindróma) azt a tünetegyüttest jelöli, amely hosszú távú, fokozott érzelmi megterhelés, kedvezőtlen stresszhatások következtében jön létre, fizikai-érzelmi-mentális kimerüléssel jár. A kiégésnek többféle oka lehet: sok stressz, nem megfelelő bérezés vagy túl hosszú munkaidő. Azonban bármi is az ok, idejében felismerve segíthetsz magadon, megelőzheted a kiégést illetve változtathatsz a helyzeteden, kiléphetsz a már kellemetlen munkakörnyezetből.

Már09
A leginspirálóbb külföldi magazinok
A leginspirálóbb külföldi magazinok

Összegyűjtöttük a legérdekesebb és legszebb külföldi magazinokat, hogy sose fogyj ki az ihletből, legyen szó designról, életmódról, divatról vagy inspiráló emberi történetekről. Cereal, Kinfolk, Monocle és társaik a kattintás után.