5+1 tipp, hogy megszeresd a sportot

Hosszú út vezet a világklasszis lustaságtól a heti rendszerességű edzésekig, a fulladástól és hányingertől a mozgás élvezetéig, a folyamatos súly ingadozástól a stabilitásig. Nem két hét alatt elérhető eredményekről szeretnénk beszámolni, hanem egy életmód és szemlélet váltásról, aminek köszönhetően egy sokkal sportosabb életvitelt lehet folytatni!

1. Fejben dől el!

Nagyon sok minden múlik a mentális hozzáálláson, hiszen minden egyes edzés előtt meg kell hoznod egy döntést. Reggel választanod kell az ágyad és lényegében bármi más között, este pedig a kanapén heverés tarthat vissza attól, hogy egy fárasztó nap után felvedd az edzőcipődet. A mentális hozzáállásnak több fázisa van. Kezdőként azt a döntést kell meghoznod, hogy tényleg változtatni akarsz, és erre minden alkalommal emlékeztesd magadat.

 
20170516114002aa9c3a012d219ea349a9cbd6c2dca97b

2. A pénz nagy úr!

Ez a tipp egészen egyszerű és valójában a pazarlás ellen szól. Felejtsd el a napi jegyeket, és vegyél bérletet! Ugye nem akarod, hogy a kukába menjen az egész havi bérlet? Ha nem járod le az alkalmakat, akkor ennyi erővel sokkal egyszerűbb már egy tízezrest kidobni az ablakon. Ez a gondolat elég nagy motiváció tud lenni.

3. Nézz ki egy órát!

Kondiba járni több szempontból is rizikós lehet. A túl nagy szabadság és önállóság lehetőséget ad arra, hogy eltold az edzések időpontját, vagy ne sportolj olyan keményen.  A legjobb, ha valamilyen fix idejű órát nézel ki magadnak, amit beépítesz a napirendedbe. Ez azért is előnyös még, mert egy edző folyamatosan motivál, az események pörögnek, te pedig kénytelen vagy felvenni a tempót. Több egyetemen is van lehetőség sportot felvenni kreditért. Ez szintén inspiráló, hiszen ha sokat hiányzol, akkor nem teljesíted az órát.

4. Legyen egy társad!

Hatalmasat tud lendíteni a kezdeti elhatározáson egy barát! Tegyetek együtt fogadalmat, inspiráljátok, lelkesítsétek egymást, és nézzétek ki közösen az edzések időpontját. Megnyugtató, ha kezdetben nem egyedül bénázol, és így az idő is gyorsabban szalad. Az sem utolsó szempont, hogy a lógást számon lehet kérni a másikon, ami egy plusz hajtó erő tud lenni.

5. Azok a csini melegítők

Nem feltétlenül kell rögtön a legprofibb szettekben virítani, de egy új top vagy sportmelltartó, egy kényelmes cipő, ezek rögtön meghozzák a kedvedet a sportoláshoz. Gondolj csak a reklámokban boldogan futó lányokra! Bár kezdetben nem fogsz olyan élénken mosolyogni mint ők, de legalább a ruhátok azonos lesz.

b7ecc

+1 Élvezd!

Nagyon fontos, hogy megtaláld azt az edzést, amelyikben örömödet leled. Nem mindenki ugyanolyan, lehet, hogy neked személy szerint nem az aerobik fog tetszeni, hanem inkább a TRX, csak ne állj meg az első sikertelenségnél! Kísérletezz az edzésekkel és oktatókkal, ne add fel rögtön egy rosszabb óra után! Legyél kitartó, ahogyan múlnak a hetek, úgy fog a tested átalakulni, és a látható változás is egyre jobban ösztönözni fog. Étkezz egészségesen, élvezd a mozgást, és többet nem fogsz visszanézni!

Reméljük ezek a tippek segítettek és inspiráltak arra, hogy megtedd azt az első lépést, amit már olyan régóta halogatsz. Sportolásra fel!

közösségi média szünet
Hogyan tarts közösségi média szünetet?

Valljuk be őszintén senki sem tudná elképzelni a napjait közösségi média nélkül. A mai világban egyre több időt töltünk online, a telefonon olvasunk híreket, játszunk, beszélgetünk és online is kapcsolódunk ki. Javasolt a függőség elkerülése érdekében szünetet tartani. Ha elhatároztad, hogy belekezdesz a detoxba, akkor tippjeink biztosan a segítségedre lesznek.

Tovább olvasom »
home office
5+1 tipp a sikeres munkáért otthonról

Egyre többen dolgoznak otthonról, így olyan problémákkal kell szembenézni, mint a motiválatlanság és a határidők nehézkes betartása. Összegyűjtöttük azokat a tippeket, amelyek segíthetnek, hogy otthonról is motiváltan tudj hatékonyan dolgozni.

Tovább olvasom »
szokás
5 egészséges szokás, ami megváltoztatja az életedet!

Hiszünk az apró részletekben, hiszen egy egyszerűbb outfitet is merőben meg tud változtatni egy különlegesebb kiegészítő. Ugyanígy, ha kisebb újításokat vezetünk be napi rutinunkban, vagy hozzáállásunkban, az egész közérzetünkre hatással lehet. Most 5 ilyen tippet szedtünk össze nektek, amiknek alkalmazásával és kis odafigyeléssel hatalmas változásokat érhettek el a mindennapokban.

Tovább olvasom »
energikus reggel
Energikus reggel – produktív munkanapok

Hogy milyen hangulatban telik a munkában töltött idő, mennyire vagy energikus napközben, nagyban múlik a reggeli rutinodon. Éppen ezért fontos, ha eddig nem is tettél így, mostantól figyelj jobban oda a napindító szokásaidra, hiszen sokszor ezeken az apróságokon múlik, hogy hogy érzed magad a bőrödben. Hoztunk pár tippet, hiszen tudjuk, hogy az életmódunkban való változtatás sok kihívást tartogat.

Tovább olvasom »