OUAI- hajápolási csodamárka minimalista stílusban, azaz Jen Atkin sikersztorija

Szeretnénk neked bemutatni egy inspiráló személyt, Jen Atkint, aki az OUAI hajápolási márka mögött áll. Jen Atkin egy apró, vallásos közösségben nőtt fel, majd 19 évesen Los Angelesbe költözött, hogy valóra váltsa álmait. Karrierjét telefonhívások válaszolásával kezdte, viszont ma már olyan kliensei vannak mint Jessica  Alba, Katy Perry, Jennifer Lopez, Sophia Vergara és a Kardashian család. Elhoztuk neked a lány történetét, aki munkájának köszönhetően 26 évesen már az egész világot beutazta.

Az OUAI elég trendi ahhoz, hogy szerepeljen az Instagramodon, és ott legyen a fürdőszobád polcán is. A termékek letisztult stílusuk mellett csodálatos hajkoronát ígérnek minden erőfeszítés nélkül.

De mind ezek előtt, honnan is érkezett Jen és hogyan jutott el idáig?

Jen egy barátjával érkezett LA-be Utahból, és az első munkáját – akkoriban a legmenőbb – Estilo szalonban, a recepción végezte. Sikeresen véve az akadályokat másfél év múlva előléptetésben részesült, és a szalon menedzsere lett. Ebből a pozícióból 2-3 év alatt gyűjtötte össze a továbbtanulásához szükséges anyagiakat. Az iskola mellett továbbra is dolgozott, éjszaka pedig hostess munkát végzett.


Az iskola befejeztével Chris McMillan Beverly Hills-i szalonjában folytatta a munkát teljes állásban asszisztensként. Itt ismerkedett meg Andy Lecompte-val, aki megtanította arra, hogy hogyan dolgozzon igazán keményen és professzionálisan. Madonna haját akkoriban Andy csinálta, és megkérte Jent, hogy asszisztáljon neki, majd elhívta magával Madonna turnéjára 2006-ban. Mikor visszatértek Chris felajánlott neki egy állandó pozíciót, és Jen elkezdte kiépíteni saját ügyfél körét.

UPTOSTYLE 1
ouai

Az ötlet

Ezek után 2013-ban jött az ötlet, hogy létrehozzon egy teljes mértékben hajról szóló weboldalt, ahol olyan ötleteket, hajstílusokat mutatna be, amit otthon is könnyedén meg lehet csinálni. Ekkor jött neki az ötlet egy saját márka megalkotásához, melyhez elkezdett üzleti tervet készíteni. A márka névnek az OUAI-t választotta, melynek jelentése a francia szlengben igent jelent, ezzel is hangsúlyozva, hogy ténylegesen mondjunk igent az igazi, egészséges hajra.

Modern és könnyű stílus

Jen Atkin egy olyan márkát akart létrehozni, ami olyan termékeket ajánl, melyek modern és könnyű stílust tesznek elérhetővé nap mint nap minden bonyodalom nélkül.
Különböző tervezőkkel működött együtt évekig azért, hogy a termékei elhozzák neked a valódi és a megálmodott hajcsodát.
Azzal az elképzeléssel dolgozott, hogy az élet nehéz és a tökéletes haj formázásnak egyszerűnek kéne lennie.
Ezt megvalósítva az OUAI hajápolás egyszerű, klasszikus és árban is elfogadható.

UPTOSTYLE 2
UPTOSTYLE 3

OUAI?

A nők elfoglaltak, az életük egy rohanás. Viszont szeretnének mindig csinosak lenni, tökéletes frizurával. Gondoltátok volna, hogy a divat bemutatók hátterében a lányoknak 15-20 perc alatt készítik el a stylistok a szebbnél szebb hajkompozíciókat? Az OUAI hajápolási termékek ebben fognak segíteni neked, hiszen ugyanezt a hatást elérheted otthon is glam squad nélkül.

Te hallottál már az OUAI termékeiről? Meghoztuk a kedvedet hozzá?

UPTOSTYLE 8

Tervezés az ismeretlenbe

Ebben a félévben nehéz előre megtervezni a programokat és eseményeket. De egy körülbelüli tervet nyugodtan összeállíthatsz. Szerezz be egy falinaptárat vagy egy határidőnaplót, melyekbe előre bele írhatod a vizsgát, meetingek időpontjait. Ha újra online oktatás lesz, egy heti rendszerező segíteni fog a határidők megtartásában, a beadandók időben való elkészítésében. 

Erre pedig mindenképpen szükséged lesz, hogy ne legyél elhavazva és jusson idő magadra is. Az átláthatóság érdekében használj különböző színű tollakat a programokhoz: legyen más-más színes a személyes, munkahelyi és iskolai teendőkhoz. A noteszed legyen mindig nálad, így biztos minden információ és feljegyzés belekerül.