Hodina – Kedvenc óránk egyenesen Seattle-ből

Órából sosem elég. Valljuk mi, és szerencsénkre választékból nincs hiány, de megtalálni a megfelelő darabot így sem könnyű. Itt jövünk mi a képbe. Megtaláltuk a kedvenc minimalista órákat kínáló márkánkat: Hodina. Rögtön szerelembe is estünk, és arra gondoltunk, hogy Téged sem kéne kihagyni ebből az érzésből. Hogyan tudsz a Hodina élmény részesévé válni? Az interjú elolvasása után irány az Uptostyle shop! Miért? Mert Amerika és Anglia után végre hozzánk is megérkeztek a Hodina órák. Taps!

Hodina röviden

Egy viszonylag új márkáról beszélhetünk, amelyet egy pár éve alapított a férj és feleség páros, Vadim és Dasha, Seattle-ben Washington államban. Minimalizmus iránti szenvedélyük és személyes élettörténetük összefonódása sarkallta őket arra, hogy létrehozzák a Hodinát, és órák gyártására összpontosítsanak. A modellek limitált kiadásúak, és unisex darabok.

hodina
hodina

Beavatnál minket a tervezési folyamatokba, és abba, hogy mi inspirál?

A tervezési folyamat teljes mértékben a szépérzékünkön alapszik. Nem midenkinek van affinitása ahhoz, hogy úgy kombinálja a színeket, anyagokat és formákat, hogy abból esztétikai élményt nyújtó darab szülessen. Ha dizájnról van szó, mindenevő vagyok: legyen szó építészetről, bútortervezésről vagy divatról.

A modern építészet nyers esztétikája inspirál a leginkább, és ugyanebben a szellemben tervezem a Hodina órákat is. Egy új darab megalkotása több hónapig is eltart. A tervezés folyamata elméleti síkon kezdődik, amit az ötletek papírra vetése és tökéletesítése követ. Ezután megrendeljük a különböző mintadarabokat, amiket úgy 6 hónapig tesztelünk, és ha megfelelnek elképzeléseinknek, akkor beindul a gyártás.

Interjú a Hodina alapítójával, Vadimmal

 

Mesélnél magadról, és arról, hogy mi motivált arra, hogy megalapítsd a saját óramárkádat?

Az órák iránti szeretetem már gyerekkoromban elkezdődött. Köszönhetem ezt órásmester édesapámnak, aki mellett rengeteg időt töltöttem. Boltjában szívesen ütöttem el az időt vintage darabok között kutatva. Számomra legkedvesebbek mindig is a Hamilton és Bulova órái voltak, amik lenyűgöztek retró és letisztult formavilágukkal.

Elkezdtem játszani azzal a gondolattal, hogy én milyen stílusú órát terveznék, amit kemény és hosszú kutatómunka követett. Nem rendelkezem olyan mély ismeretekkel az órásmesterség területén mint az édesapám, de egy biztos, hogy ugyanolyan szenvedélyesen rajongok a szemet gyönyörködtető darabokért mint ő.

UPTOSTYLE 2

Milyen a fogadtatása a márkának az órakedvelők körében? Ki a célközönség?

A Hodina hobbinak indult, ami időközben átalakult üzleti vállalkozássá, aminek az alapját a minimalizmus iránti vonzódásom adja, és az, hogy megláttam az ebben rejlő piaci lehetőségeket. A Hodina a hozzám hasonló mentalitású egyéneket szólítja meg, akiknek fontos a minőség, és szívesen viselnek egyedi és letisztult vonalakkal megtervezett órákat. Ami megkülönböztet minket a többi gyártótól, hogy magas minőséget kínálunk elérhető áron. Tisztában vagyunk azzal, hogy a Hodina szellemisége nem értelmezhető a nagyobb tömegek számára. A gondolata annak, hogy kisebb márkaként működünk a piacon, nem okoz álmatlan éjszakákat. Sőt. Úgy gondoljuk, hogy az óráinkkal a vásárlóink az egyéniségüket, stílusukat akarják kiemelni. Viszont minél többen hordják ugyanazt a darabot, annál kevésbé lesznek egyediek.

Mottónk:

“Minőség a mennyiség felett”

 

 

Milyen terveid vannak a jövőre nézve?

Mindenképp szeretnénk újabb, innovatívabb óratípusokat piacra dobni, és további kiegészítőkkel bővíteni a kínálatunkat, illetve szélesebb körben ismertebbé tenni a márkát a megfelelő marketing stratégiák használatával. Szívesen működnénk együtt az Uptostyle-hoz hasonló beállítottságú cégekkel, személyekkel, akik hatással vannak a divat mozgására. Továbbá a vásárlóinkkal való kapcsolattartásra is különös figyelmet akarunk fordítani a jövőben. Személyesen is szeretnénk velük találkozni az általunk szervezett pop-up eseményeken, valamint kihasználni social media adta lehetőségeket

UPTOSTYLE 3
IMG_3329

Mik az elkövetkezendő néhány év legjelentősebb kihívásai?

Versenytársaink, akikkel osztozunk a minimalista órák és kiegészítők iránti rajongásunkban. A felfokozott piaci verseny ellenére nem akarunk eltérni attól a célunktól, hogy innovatív és egyedi termékeket tervezzünk vásárlóinknak.

Mit gondolsz az Uptostyle-val való közös munkáról?

Csodálatos! Csak szuperlatívuszokban tudok beszélni az eddigi együttműködésünkről. Amikor először dolgoztam együtt Anettel és Priszcivel, és láttam a közös munka eredményét, teljesen le voltam nyűgözve. Nagyon könnyű volt szót érteni velük a munka során, hiszen ugyanúgy rajonganak a minimalista stílusért mint én, illetve szuper kedvesek és barátságosak. Izgatottan várom a jövőbeli közös munkát.

Ha neked is megtetszettek a Hodina órák, akkor az Uptostyle Shopban megvásárolhatod a limitált darabszámú BELLEVUE óra fekete változatát vagy a klasszikus rózsaarany-fehér számlapos, fekete szíjjas órát.