Bruncholj otthon! 5+1 könnyedén elkészíthető fogás

Bruncholj otthon! 5+1 könnyedén elkészíthető fogás
2020-04-07 Nori

Az Uptostyle csapata imád olyan helyekre járni, ahol elfogyaszthatunk egy remek reggelit vagy brunchot akár délután 2-kor is, viszont a jelenlegi helyzetben jobb ötletnek tartjuk, ha inkább otthon készítjük el saját brunch menünket. A következő hetekben mi is eleget teszünk a #maradjotthon felszólításnak és otthoni környezetben fogunk bruncholni. Ehhez mutatunk most 5+1 olyan étel ötletet, melyet Te is könnyedén elkészíthetsz, minimális alapanyag szükséglettel. Irány a konyha!

1. TOJÁSKRÉM

Ez a rendkívül egyszerű étel kiváló opció lehet, amennyiben egy finom szendvicskrémre vágysz reggelire. Főzz meg 2-3 tojást keményre, amikor elkészültek válaszd szét a fehérjét a sárgájától. Az utóbbit tedd egy tálba és adj hozzá sót, borsot, egy púpos teáskanál mustárt, egy teáskanál majonézt, valamint egy pohár tejföl háromnegyedét. A fehérjét törd kisebb darabokra vagy reszeld le sajtreszelőn, majd tedd hozzá tálban lévő elemekhez. Ezután passzírozd az egészet krémes állagúra egy krumplinyomó segítségével. Fogyaszd pirítóssal és zöldségekkel, garantáltan jól fogsz lakni.

2. ALMÁS-FAHÉJAS ZABKÁSA MÉZZEL

Önts tejet egy tálkába, majd szórj bele a tej felének megfelelő mennyiségű zabot.Keverd össze, majd adj hozzá mézet és fahéjat ízlés szerint. Hagyd állni 5-10 percet az elkészült kását, majd dobálj bele kockára vágott almadarabokat és el is készült a különösen egészséges reggeli fogás. Az alma tetszőlegesen helyettesíthető bármilyen gyümölccsel, vegán verzióban elkészítve pedig a mézet helyettesítsd nyírfacukorral vagy édesítővel!

3. SAJTOS OMLETT

A sajtos omlett egy igazi energiabomba, így semmiképp sem maradhat le a listáról. Verj fel 2 közepes méretű tojást, közben forrósíts fel a serpenyőben egy kávéskanál olajat. Öntsd a serpenyőbe a felvert tojást, vedd lejjebb a sütő hőmérsékletét és kezdd el sütni. Próbáld meg egyenletes vastagságúra igazgatni, de fontos, hogy ne keverd meg. Szórj rá sót, borsot valamint reszelt sajtot. Csak addig süsd, hogy a tojás teteje még lágy maradjon, majd fordítsd egy fakanál segítségével az egyik oldalát a másikra. Fogyassz mellé zöldséget, így megfelelő mennyiségű vitamint juttatsz majd a szervezetedbe.

 

4. MOGYORÓVAJAS-BANÁNOS TOAST 

Piríts meg 2 szelet toastkenyeret a kenyérpirítóban (ha nincs ilyened, akkor sütőben is elkészítheted). Az elkészült szeletekre kenj mogyoróvajat, majd helyezd rájuk a vékony szeletekre vágott banánokat. Ha igazán átütő ízélményt szeretnél, akkor tégy valamilyen bogyós gyümölcsből készült lekvárt a mogyoróvaj és banán közé. Jó tudni: a banánban lévő magnézium segít a koncentrációban! Egy ilyen brunch után indulhat is a munka – szigorúan home officeból!

5. TÜKÖRTOJÁSOS SZENDVICS

Ha extra energiát szeretnél a nap elsőre felére, akkor feltétlenül próbáld ki a következő receptet. Készíts el egy tükörtojást teflonban, fűszerezd sóval és borssal. Kenj meg egy zsemlét vagy szelet kenyeret mustárral és fektess rá egy szelet sonkát és az elkészült tükörtojást. A tojásra szórj reszelt sajtot, majd koronázd meg az egészet szeletelt paprikával. Ha igazán ínyenc szendvicset szeretnél, kenj vékonyan majonézt a zsemle/kifli másik felére, s el is készültél a laktató étellel.

 

 

5+1. BUNDÁS KENYÉR

Természetesen a bundás kenyér, az egyik legkedveltebb brunch étel sem maradhat ki a felsorolásból. Készítheted sósan vagy akár édesen is, egyik verzióval sem lehet mellélőni. 3-4 szelet kenyérhez 2 felvert tojásra lesz szükséged. Forgasd meg a kenyér mindkét oldalát a felvert tojásban és süsd meg forró olajban, míg aranybarnára nem pirul. Ha a sós változat mellett döntesz, egyél hozzá tejfölt és sajtot, sőt még bacont is piríthatsz mellé! Ha azonban az édeset kívánod, szórd meg porcukorral és fahéjjal, tégy rá bogyós gyümölcsöket és csurgass rá juharszirupot! Ínycsiklandó reggelid lesz!

 

 

Reméljük tetszett az összeállításunk és meghoztuk a kedveteket egy otthoni bruncholáshoz! Most pedig irány a konyha, sajátítsd el ezeket a recepteket! 

Jó étvágyat kívánunk!

További cikkek amik még érdekelhetnek

jún02
Hogyan tarts közösségi média szünetet?
Hogyan tarts közösségi média szünetet?
By

Valljuk be őszintén senki sem tudná elképzelni a napjait közösségi média nélkül, mivel ezáltal sokkal nehezebb lenne kapcsolatot tartani és értesülni a legfrissebb infókról. A mai világban egyre több időt töltünk online, a telefonon olvasunk híreket, játszunk, beszélgetünk és online is kapcsolódunk ki. Valóban könnyebb egy teendőkkel teli nap után nyugalomban átböngészni az internetet, de ez a szokás hosszú távon nem kifizetődő. Az internetnek amellett, hogy sok előnye van, számos negatív hatása is van, ha túlzásba visszük a használatát. A legnagyobb veszélyt a függősség jelenti. Javasolt a függőség elkerülése érdekében szünetet tartani. Ha elhatároztad, hogy belekezdesz a detoxba, akkor tippjeink biztosan a segítségedre lesznek.

máj18
Támogasd Te is a helyi kisvállalkozókat!
Támogasd Te is a helyi kisvállalkozókat!
By

Kiemelten fontosnak tartjuk, hogy kedvenc helyeinket, tervezőinket, helyi üzleteinket támogassuk ebben a nehéz időszakban és utána is. Az alábbi cikkben összegyűjtöttük nektek pár olyan hazai és nemzetközi vállalkozást, akiknél szívesen vásárolunk Mi is, így Nektek is bátran tudjuk ajánlani!

máj11
5+1 tipp a sikeres munkáért otthonról
5+1 tipp a sikeres munkáért otthonról

A home office ideje alatt hajlamosak vagyunk ellustulni, így könnyen összegyűlhetnek a feladataink. A ideális napirend elengedhetetlen ahhoz, hogy otthonról is produktív legyél. Ha még nincs bevált módszered ez a lista segít majd, hogy hatékonyan dolgozz otthonról is!

máj07
Stresszlevezetés érettségi után
Stresszlevezetés érettségi után

A vizsgaidőszak mindenki számára óriási stresszdózissal jár. Ha te is hajlamos vagy beletemetkezni a sok tanulnivalóba és teljesen kizárni az életedből a korábbi szabadidős elfoglaltságaidat, akkor igen nagy szükséged lesz a vizsgáid után néhány teljesen stresszmentes napra, hogy újra formába lendülj!