Általános Szerződési Feltételek

A jelen ÁSZF tartalmazza az UPTOSTYLE SHOP használatának feltételeit az alábbiak szerint:

Az Uptostyle Shop címe:
https://uptostyle.hu/shop

A Shop üzemeltetőjének adatai:

BOOSTBOX
Marskensgade 9, 2.1.
2100
Copenhagen
Denmark
VAT: 37102555
SWIFT: NDEADKKK
IBAN: DK9120000729325457.Ügyfélszolgálat:
Nyitva tartása: 10.00-17.00
Telefon: +36305404092
E-mail: boostbox.shops@gmail.com
Cégbíróság:
Københavns ByretDomhuset, Nytorv
1450 København K.
Tlf:99687000
EANnr:5798000161252
kobenhavn@domstol.dk
 

 

Az általános szerződési feltételek elfogadása

Az oldalon való regisztrációval illetve vásárlással a felhasználó az Uptostyle Shop általános szerződési feltételeit automatikusan elfogadja, azaz automatikusan szerződés jön létre az Boostbox és az Uptostyle Shop felhasználója között.

A megrendelés lépései:

1. Regisztrálás az oldalon (választható)
2. A kívánt termék kosárba helyezése
3. A check-out oldalon személyes adatok megadása
4. A termékek kifizetése
5. A megrendelés elküldése
6. A megrendelés visszaigazolása

Az adásvételi szerződés létrejötte:

1. Ha a felhasználó megrendelést küld az Uptostyle Shop oldalán, és az eladó a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.) 
2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Európai Unió joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
3. A szerződés magyar nyelven jön létre, az Uptostyle Shop elektronikus formában, automatikusan tárolja. A vásárlás elinditásával a Felhasználói Feltételek elfogadása automatikusan megtörtén. A vásárlás menete alatt megadott email cím az Uptostyle Shop tulajdonosát felruházza, hogy a továbbiakban felhasználják marketing célokra, így hírlevél kiküldésére. A hírlevélről a vásárló a későbbiekben szabadon leiratkozhat.
4. Az eladó, azaz az Uptostyle Shop a vásárlás teljesítésétől indoklás nélkül elállhat. Ilyen esetekben a vásárló által befizetett összeg visszautalásra kerül.

Számla

Az eladó a számlát elektronikus úton, a vásárláskor megadott email címre küldi ki, maximum 7 nappal a vásárlás teljesítése után.

A termék lényeges tulajdonságai

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

Árak

Az Uptostyle Shopban közzétett árak forintban értendők. Az árváltoztatás jogát az eladó fenntartja.

Postázás, kiszállítás
1. A termékek a rendelést követő 1-3 munkanapon belül feladásra kerülnek, ha ennél több napot vesz igénybe, azt az eladó üzenetben jelzi a vásárlónak.
2. A termékek feladását követően 1-3 munkanapon belül a vásárló az oldalon megadott szállítási címre megkapja a csomagot
3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.
4. A termékek kiszállításást a GLS futárszolgálat végzi, aki a vásárlót emailben értesíti a csomag érkezésére.
5. A csomagok online nyomon követhetőek: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes linken

Személyes átvétel

Személyes átvétel csak a logisztikai raktárunknál Győrben előre emailben egyeztetve lehetséges. Kérlek ha ezt szeretnéd, vedd fel velünk a kapcsolatot az info@uptostyle.hu e-mail címen.

Utánvét

A termék utánvétét a vásárló a check-out oldalon választhatja ki. Az utánvét többletköltsége 1790 ft.

Lehetséges online fizetési módok

A vásárló az Uptostyle Shopban, a védett fizetési plug-in-en keresztül fizethet bankártyával vagy hitelkártyával, Paypallel.

Elállási jog

A 14 napos elállási jog megrendelt áruk átvételétől veszi kezdetét és lehetősége csak használatba nem vett termékre vonatkozik. Ha a vásárló élni kíván ezzel a joggal, e-mail üzenet formájában jeleznie kell. A terméket érintetlen állapotban az eredeti csomagolásban saját költségre kell visszaküldenie, írásos nyilatkozattal az elállásról. A formanyomtatvány itt tölthető le.
Az értesítés kézhezvételétől számítva 14 napon belül az áru vételárát a Az Uptostyle Shop visszatéríti, feltéve hogy az áru vagy a visszaküldést igazoló bizonylat hozzá megérkezett.

Formanyomtatvány az elállási jog gyakorlásához:

Címzett:
Dovilit Projekt Kft.
9081,Győrújbarát,
Szőlővirág krt. 56/a
Telefon: +36305404092
E-mail: boostbox.shops@gmail.com

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében: 1
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: 2

A fogyasztó neve:
A fogyasztó címe:
A fogyasztó aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt:

1 Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése

2 A megfelelő jelölendő”

Csere:

A 14 napos elállási jog mellet a vásárlónak az adott termék másra való kicseréléséhez is van joga. A termékcsere csak használatba nem vett termékre vonatkozik. Ha a vásárló élni kíván ezzel a joggal, e-mail üzenet formájában jeleznie kell. A terméket érintetlen állapotban az eredeti csomagolásban saját költségre kell visszaküldenie, az új termék kiszállításának postaköltségét pedig szintén állnia kell.
A 14 napos időtartam lejárta után a vásárló üzenetben jelezheti az Uptostyle Shopnak a csere szándékát, de az eladó megtagadhatja a szolgáltatást, arra nem kötelezhető.

Jótállás/Garancia:

Az egyes termékekre biztosított jótállást és garaciát a termékek oldalán tűntetjük fel.
A Fjallraven és Rains termékekre 2 év, Cluse órákra 1 év szerkezeti garanciát vállal az eladó.
A jótállási és garanciális határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik.

A CLUSE órák garanciális javítása a hivatalos magyarországi forgalmazó szervízében történik, az esetleges hibásodások, garanciális problémák esetén a Szervízt kell felkeresni, illetve ide irányítjuk a vásárlót:

Next Time Kft.
Morellato & Sector Flagship Store
1067 Budapest Teréz Krt. 31.
E-mail: szerviz@next-time.hu
Tel: 06-1-269-10-78

Jótállási/garanciális igény esetén a vevő kérheti:

a) Elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy aránytalan többletköltséget eredményezne, a szerződésszegés súlyát, és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget.
b) Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni – választása szerint – megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a jótállási igény nem érvényesíthető.

Jótállási vagy garanciális igény bejelentésének módja

A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Webshopnak küldött e-mailben.
A levélnek tartalmaznia kell:
– a vásárló nevét, címét,
– a termék megnevezését, vételárát,
– a vásárlás időpontját,
– a hiba bejelentésének időpontját,
– a hiba leírását,
– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.