5 egészséges szokás, ami megváltoztatja az életedet!

5 egészséges szokás, ami megváltoztatja az életedet!
2017-10-01 Greta Dobai

Hiszünk az apró részletekben, hiszen egy egyszerűbb outfitet is merőben meg tud változtatni egy különlegesebb kiegészítő. Ugyanígy, ha kisebb újításokat vezetünk be napi rutinunkban, vagy hozzáállásunkban, az egész közérzetünkre hatással lehet. Most 5 ilyen tippet szedtünk össze nektek, amiknek alkalmazásával és kis odafigyeléssel hatalmas változásokat érhettek el.

 

1. Igyál egy pohár vizet, amint felkeltél

Eddig el sem tudtuk képzelni, hogy mennyire jótékony hatásai vannak annak, ha egy pohár vízzel indítjuk a napunkat, reggeli előtt. Első sorban segíti a szervezet kitisztulását, az éjszaka felgyülemlett toxinoktól, felgyorsítja az emésztést, csökkenti az étvágyat, és ez még nem minden! A folyadék feloldja a gyomorsavat, így szünteti, enyhíti a kellemetlen gyomorégést, de a vérkeringést is serkenti a bőrben, így az fényesebb, tisztább, feszesebb lesz. A hajhagymáidra és a haj szerkezetére is jótékony hatással van, a hajad dúsabb, csillogóbb, erősebb lesz!

 

2. Írj le három dolgot, amiért hálás vagy aznap

A hálának hatalmas ereje van abban, hogy pozitív irányba terelje a gondolatainkat. Kísérletek igazolják, hogy ha egy hónapon keresztül, minden nap három dolgot leírunk, amiért hálásak vagyunk, akkor még a legkeményebb pesszimistából is optimista lesz. Gondolataink rendszerezésében segítségünkre lehetnek a csodaszép Els & Nel noteszek, amikből kedvünkre válogathatunk az Uptostyle Shopban.

 

 

 

 

 

 

3. Reggeli edzésnek egy kis plank

A plank az egyik legnépszerűbb saját testsúllyal történő edzés. Nem hiába, hiszen az egyik leghatásosabb gyakorlat, amit végezhetünk. Nem időigényes és viszonylag kis idő múlva már jelentős eredményeket érhetünk el vele. Az alap plank igen egyszerű, alkartámaszba ereszkedünk a talajra, a fejünk a földet nézi, a törzsünk egyenes, lábak összezárva, és nincs más dolgunk mint tartani a pozíciót. Először kezdjük 10 másodperccel, majd minden nap növeljük egy kicsit az adagot.

 

4. Állítsd be az ébresztődet 45 perccel lefekvés előtt

Sokunk napi szintű problémáját képezi, hogy későn bújunk ágyba és sokkal kevesebbet alszunk, mint amennyire szükségünk lenne. Döntsük el előre, hogy mikor akarunk lefeküdni és állítsuk be lefekvés előtt 45 perccel az ébresztőnket. Ez segíteni fog abban, hogy időben elkezdjünk a lefekvésre hangolódni és ne órákkal később kerüljünk ágyba a tervezettnél.

 

5. Ne mobilozz az ágyban

Talán ezt a tanácsot lesz a legnehezebb megfogadnunk, hiszen az üzenetek ellenőrzése lefekvés előtt szinte mindenkinek az esti rutin részét képezi. Mégis, a kütyük képernyője által kibocsátott fény különösen rossz hatással van az alvásra. A kielégítő esti regenerálódás érdekében egy órával lefekvés előtt már ne használjunk elektronikus készüléket, inkább ringassuk álomba magunkat egy jó könyvvel.

 

Most már csak annyi a dolgunk, hogy a változások elkezdését ne halasszuk holnapra! Rakjuk töltőre a telefonunkat, vegyük elő azt a könyvet, aminek a kiolvasását már régóta tervezzük, és meg se álljunk addig, amíg ezek a testre és elmére egyaránt jótékony hatással bíró újdonságok szokássá nem válnak!

OLVASS TOVÁBB A JOURNALUNKBAN

jún23
Számold fel a káoszt! – Nyárindító rendszerezés
Számold fel a káoszt! – Nyárindító rendszerezés

A vizsgák és érettségik után nem árt rendbe hozni a körülötted keletkezett káoszt, amelyet az idő és energia hiánya okozott. A nyári felfrissülés elengedhetetlen ahhoz, hogy az őszi back-to-school időszak könnyebben menjen, de nem csak a nyaralás és a barátokkal töltött idő segíthet rajtad. Ha rendet teszel a környezetedben, még pihentetőbbé teheted a nyári kikapcsolódást, és hatékonyabb lehetsz a hétköznapokban – íme pár tipp a káosz felszámolására!

jún07
Design, kávé, Budapest
Design, kávé, Budapest

Egy nyári kiülős beszélgetés, egy magányosan, olvasással töltött délután, vagy akár egy hosszú, vizsgákra készülős, tanulós nap – mindent szebbé lehet varázsolni egy csésze finom kávéval! Még hangulatosabbá teheted a kávézás élményét, ha egy ízlésesen kialakított, letisztult környezetben fogyasztod el a kedvenc lattédat vagy limonádéd. Összegyűjtöttük a kedvenc budapesti kávézóinkat, ahol a design épp olyan fontos, mint a jó minőségű, finom kávé.

máj19
Minimalista utazás -pakolj, mint egy profi!
Minimalista utazás -pakolj, mint egy profi!

Végre megérkezett a jó idő és vele együtt a nyaralás megszervezésének ideje is. Az úti cél kigondolása és a szállás lefoglalása után a legégetőbb kérdés a poggyász összepakolásához köthető: mit vigyél magaddal és mi az, amire nem lesz szükséged? Cikkünkben néhány tippet adunk ahhoz, hogyan csomagolj be profiként egy minimalista utazáshoz.

ápr26
Energikus reggel-produktív munkanapok
Energikus reggel-produktív munkanapok

Hogy milyen hangulatban telik a munkában töltött idő, mennyire vagy energikus napközben, nagyban a reggeli rutinon múlik. Éppen ezért fontos, ha eddig nem is tettél így, mostantól jobban figyelj oda a napindító szokásaidra, hiszen sokszor ezeken az apróságokon múlik, hogy érzed magad a bőrödben.