5 egészséges szokás, ami megváltoztatja az életedet!

5 egészséges szokás, ami megváltoztatja az életedet!
2017-10-01 Greta Dobai

Hiszünk az apró részletekben, hiszen egy egyszerűbb outfitet is merőben meg tud változtatni egy különlegesebb kiegészítő. Ugyanígy, ha kisebb újításokat vezetünk be napi rutinunkban, vagy hozzáállásunkban, az egész közérzetünkre hatással lehet. Most 5 ilyen tippet szedtünk össze nektek, amiknek alkalmazásával és kis odafigyeléssel hatalmas változásokat érhettek el.

 

1. Igyál egy pohár vizet, amint felkeltél

Eddig el sem tudtuk képzelni, hogy mennyire jótékony hatásai vannak annak, ha egy pohár vízzel indítjuk a napunkat, reggeli előtt. Első sorban segíti a szervezet kitisztulását, az éjszaka felgyülemlett toxinoktól, felgyorsítja az emésztést, csökkenti az étvágyat, és ez még nem minden! A folyadék feloldja a gyomorsavat, így szünteti, enyhíti a kellemetlen gyomorégést, de a vérkeringést is serkenti a bőrben, így az fényesebb, tisztább, feszesebb lesz. A hajhagymáidra és a haj szerkezetére is jótékony hatással van, a hajad dúsabb, csillogóbb, erősebb lesz!

 

2. Írj le három dolgot, amiért hálás vagy aznap

A hálának hatalmas ereje van abban, hogy pozitív irányba terelje a gondolatainkat. Kísérletek igazolják, hogy ha egy hónapon keresztül, minden nap három dolgot leírunk, amiért hálásak vagyunk, akkor még a legkeményebb pesszimistából is optimista lesz. Gondolataink rendszerezésében segítségünkre lehetnek a csodaszép Els & Nel noteszek, amikből kedvünkre válogathatunk az Uptostyle Shopban.

 

 

 

 

 

 

3. Reggeli edzésnek egy kis plank

A plank az egyik legnépszerűbb saját testsúllyal történő edzés. Nem hiába, hiszen az egyik leghatásosabb gyakorlat, amit végezhetünk. Nem időigényes és viszonylag kis idő múlva már jelentős eredményeket érhetünk el vele. Az alap plank igen egyszerű, alkartámaszba ereszkedünk a talajra, a fejünk a földet nézi, a törzsünk egyenes, lábak összezárva, és nincs más dolgunk mint tartani a pozíciót. Először kezdjük 10 másodperccel, majd minden nap növeljük egy kicsit az adagot.

 

4. Állítsd be az ébresztődet 45 perccel lefekvés előtt

Sokunk napi szintű problémáját képezi, hogy későn bújunk ágyba és sokkal kevesebbet alszunk, mint amennyire szükségünk lenne. Döntsük el előre, hogy mikor akarunk lefeküdni és állítsuk be lefekvés előtt 45 perccel az ébresztőnket. Ez segíteni fog abban, hogy időben elkezdjünk a lefekvésre hangolódni és ne órákkal később kerüljünk ágyba a tervezettnél.

 

5. Ne mobilozz az ágyban

Talán ezt a tanácsot lesz a legnehezebb megfogadnunk, hiszen az üzenetek ellenőrzése lefekvés előtt szinte mindenkinek az esti rutin részét képezi. Mégis, a kütyük képernyője által kibocsátott fény különösen rossz hatással van az alvásra. A kielégítő esti regenerálódás érdekében egy órával lefekvés előtt már ne használjunk elektronikus készüléket, inkább ringassuk álomba magunkat egy jó könyvvel.

 

Most már csak annyi a dolgunk, hogy a változások elkezdését ne halasszuk holnapra! Rakjuk töltőre a telefonunkat, vegyük elő azt a könyvet, aminek a kiolvasását már régóta tervezzük, és meg se álljunk addig, amíg ezek a testre és elmére egyaránt jótékony hatással bíró újdonságok szokássá nem válnak!

OLVASS TOVÁBB A JOURNALUNKBAN

ápr18
A streetwear és a millenial generáció hatása a luxusmárkákra
A streetwear és a millenial generáció hatása a luxusmárkákra
By

Akármilyen nagy múltú egy luxusmárka, nem árt lépést tartania a kisebb, feltörekvő brandekkel, melyek csak most kezdik bontogatni szárnyaikat. De nem véletlen, hogy a Louis Vuitton és a Burberry miért tartozik a legnagyobb világmárkák közé: nagy hangsúlyt fektetnek a streetwear designerekkel és hírességekkel való kollaborációkra, melyekkel könnyedén beférkőznek a  millenial generáció kegyeibe.

ápr14
Tavaszi méregtelenítési tippek
Tavaszi méregtelenítési tippek

A tél végeztével mindannyiunk vitamintartalékai kezdenek kiürülni, fáradtabbak, kedvetlenebbek vagyunk, nehezebben mennek a hétköznapok. Ebben az időszakban kiemelten fontos, hogy méregtelenítsd a szervezeted, egészségesen táplálkozz, elegendő folyadékot igyál, testileg-lelkileg regenerálódj. A vitaminkészítmények mellett lényeges, hogy változtass pár apróságon, ami sokat segít, hogy életteli és kirobbanó formában várhasd a jó időt.

Már29
Burnout- tippek a munkahelyi kiégés ellen
Burnout- tippek a munkahelyi kiégés ellen

A burnout- szindróma (kiégés szindróma) azt a tünetegyüttest jelöli, amely hosszú távú, fokozott érzelmi megterhelés, kedvezőtlen stresszhatások következtében jön létre, fizikai-érzelmi-mentális kimerüléssel jár. A kiégésnek többféle oka lehet: sok stressz, nem megfelelő bérezés vagy túl hosszú munkaidő. Azonban bármi is az ok, idejében felismerve segíthetsz magadon, megelőzheted a kiégést illetve változtathatsz a helyzeteden, kiléphetsz a már kellemetlen munkakörnyezetből.

Már09
A leginspirálóbb külföldi magazinok
A leginspirálóbb külföldi magazinok

Összegyűjtöttük a legérdekesebb és legszebb külföldi magazinokat, hogy sose fogyj ki az ihletből, legyen szó designról, életmódról, divatról vagy inspiráló emberi történetekről. Cereal, Kinfolk, Monocle és társaik a kattintás után.