5 egészséges szokás, ami megváltoztatja az életedet!

5 egészséges szokás, ami megváltoztatja az életedet!
2017-10-01 Greta Dobai

Hiszünk az apró részletekben, hiszen egy egyszerűbb outfitet is merőben meg tud változtatni egy különlegesebb kiegészítő. Ugyanígy, ha kisebb újításokat vezetünk be napi rutinunkban, vagy hozzáállásunkban, az egész közérzetünkre hatással lehet. Most 5 ilyen tippet szedtünk össze nektek, amiknek alkalmazásával és kis odafigyeléssel hatalmas változásokat érhettek el.

 

1. Igyál egy pohár vizet, amint felkeltél

Eddig el sem tudtuk képzelni, hogy mennyire jótékony hatásai vannak annak, ha egy pohár vízzel indítjuk a napunkat, reggeli előtt. Első sorban segíti a szervezet kitisztulását, az éjszaka felgyülemlett toxinoktól, felgyorsítja az emésztést, csökkenti az étvágyat, és ez még nem minden! A folyadék feloldja a gyomorsavat, így szünteti, enyhíti a kellemetlen gyomorégést, de a vérkeringést is serkenti a bőrben, így az fényesebb, tisztább, feszesebb lesz. A hajhagymáidra és a haj szerkezetére is jótékony hatással van, a hajad dúsabb, csillogóbb, erősebb lesz!

 

2. Írj le három dolgot, amiért hálás vagy aznap

A hálának hatalmas ereje van abban, hogy pozitív irányba terelje a gondolatainkat. Kísérletek igazolják, hogy ha egy hónapon keresztül, minden nap három dolgot leírunk, amiért hálásak vagyunk, akkor még a legkeményebb pesszimistából is optimista lesz. Gondolataink rendszerezésében segítségünkre lehetnek a csodaszép Els & Nel noteszek, amikből kedvünkre válogathatunk az Uptostyle Shopban.

 

 

 

 

 

 

3. Reggeli edzésnek egy kis plank

A plank az egyik legnépszerűbb saját testsúllyal történő edzés. Nem hiába, hiszen az egyik leghatásosabb gyakorlat, amit végezhetünk. Nem időigényes és viszonylag kis idő múlva már jelentős eredményeket érhetünk el vele. Az alap plank igen egyszerű, alkartámaszba ereszkedünk a talajra, a fejünk a földet nézi, a törzsünk egyenes, lábak összezárva, és nincs más dolgunk mint tartani a pozíciót. Először kezdjük 10 másodperccel, majd minden nap növeljük egy kicsit az adagot.

 

4. Állítsd be az ébresztődet 45 perccel lefekvés előtt

Sokunk napi szintű problémáját képezi, hogy későn bújunk ágyba és sokkal kevesebbet alszunk, mint amennyire szükségünk lenne. Döntsük el előre, hogy mikor akarunk lefeküdni és állítsuk be lefekvés előtt 45 perccel az ébresztőnket. Ez segíteni fog abban, hogy időben elkezdjünk a lefekvésre hangolódni és ne órákkal később kerüljünk ágyba a tervezettnél.

 

5. Ne mobilozz az ágyban

Talán ezt a tanácsot lesz a legnehezebb megfogadnunk, hiszen az üzenetek ellenőrzése lefekvés előtt szinte mindenkinek az esti rutin részét képezi. Mégis, a kütyük képernyője által kibocsátott fény különösen rossz hatással van az alvásra. A kielégítő esti regenerálódás érdekében egy órával lefekvés előtt már ne használjunk elektronikus készüléket, inkább ringassuk álomba magunkat egy jó könyvvel.

 

Most már csak annyi a dolgunk, hogy a változások elkezdését ne halasszuk holnapra! Rakjuk töltőre a telefonunkat, vegyük elő azt a könyvet, aminek a kiolvasását már régóta tervezzük, és meg se álljunk addig, amíg ezek a testre és elmére egyaránt jótékony hatással bíró újdonságok szokássá nem válnak!

OLVASS TOVÁBB A JOURNALUNKBAN

Sze14
Stílusos és környezettudatos választás: ez a Memobottle
Stílusos és környezettudatos választás: ez a Memobottle

Alábbi cikkünkben bemutatjuk neked a Memobottle történetét, célkitűzéseit és termékeit, melyek segítségével Te is tehetsz a környezettszennyezés ellen!

Sze07
Így ápold Kanken táskádat
Így ápold Kanken táskádat

A Kanken táskák a világ minden pontján szeretett és megbecsült darabjai a munkába járó, természetet kedvelő vagy még iskolás generációnak. Éppen ezért fontos, hogy megfelelően ápold kedvenc darabodat, hogy hosszú évekig társad legyen a mindennapokban.

Sze05
Essentials a túraszezonhoz
Essentials a túraszezonhoz

Minden évben izgatottan várjuk, hogy beköszöntsön az ősz, amely magával hozza a színes faleveleket, a forró teázásokat az esős napokon és a mindenhez passzoló kötött pulcsikat. De van valami, ami talán még jobban fellelkesíti a természetimádókat, ha a nyár végéről beszélünk, ez pedig nem más, mint a túraszezon kezdete. Mikor lenne jobb alkalom sétálni az erdőben, hegyet mászni, teljesítménytúrára menni vagy akár sátorozni a semmi közepén, ha nem ősszel? Bármelyik mellett is döntesz, vannak bizony elengedhetetlen kellékei egy kirándulásnak. Most segítünk összeszedni, miket vigyél magaddal úgy, hogy közben stílusos is maradj!

Sze02
Back to work – a munka elengedhetetlen kiegészítői
Back to work – a munka elengedhetetlen kiegészítői

Szeptember közeledtével nemcsak az iskola kezdődik, de a nagy nyári szabadság is véget ér. Ahhoz, hogy újra visszatérhess a régi kerékvágásba, szükséged lehet pár hasznos dologra, amelyek nem hiányozhatnak dolgos mindennapjaidból! Ezek a tárgyak elősegítenek abban, hogy sokkal rendszerezettebb és hatékonyabb legyél, könnyebben és hosszabb ideig koncentrálj a munkádra, amely ezáltal sokkal élvezhetőbbé is válhat!