5 egészséges szokás, ami megváltoztatja az életedet!

5 egészséges szokás, ami megváltoztatja az életedet!
2017-10-01 Greta Dobai

Hiszünk az apró részletekben, hiszen egy egyszerűbb outfitet is merőben meg tud változtatni egy különlegesebb kiegészítő. Ugyanígy, ha kisebb újításokat vezetünk be napi rutinunkban, vagy hozzáállásunkban, az egész közérzetünkre hatással lehet. Most 5 ilyen tippet szedtünk össze nektek, amiknek alkalmazásával és kis odafigyeléssel hatalmas változásokat érhettek el.

 

1. Igyál egy pohár vizet, amint felkeltél

Eddig el sem tudtuk képzelni, hogy mennyire jótékony hatásai vannak annak, ha egy pohár vízzel indítjuk a napunkat, reggeli előtt. Első sorban segíti a szervezet kitisztulását, az éjszaka felgyülemlett toxinoktól, felgyorsítja az emésztést, csökkenti az étvágyat, és ez még nem minden! A folyadék feloldja a gyomorsavat, így szünteti, enyhíti a kellemetlen gyomorégést, de a vérkeringést is serkenti a bőrben, így az fényesebb, tisztább, feszesebb lesz. A hajhagymáidra és a haj szerkezetére is jótékony hatással van, a hajad dúsabb, csillogóbb, erősebb lesz!

 

2. Írj le három dolgot, amiért hálás vagy aznap

A hálának hatalmas ereje van abban, hogy pozitív irányba terelje a gondolatainkat. Kísérletek igazolják, hogy ha egy hónapon keresztül, minden nap három dolgot leírunk, amiért hálásak vagyunk, akkor még a legkeményebb pesszimistából is optimista lesz. Gondolataink rendszerezésében segítségünkre lehetnek a csodaszép Els & Nel noteszek, amikből kedvünkre válogathatunk az Uptostyle Shopban.

 

 

 

 

 

 

3. Reggeli edzésnek egy kis plank

A plank az egyik legnépszerűbb saját testsúllyal történő edzés. Nem hiába, hiszen az egyik leghatásosabb gyakorlat, amit végezhetünk. Nem időigényes és viszonylag kis idő múlva már jelentős eredményeket érhetünk el vele. Az alap plank igen egyszerű, alkartámaszba ereszkedünk a talajra, a fejünk a földet nézi, a törzsünk egyenes, lábak összezárva, és nincs más dolgunk mint tartani a pozíciót. Először kezdjük 10 másodperccel, majd minden nap növeljük egy kicsit az adagot.

 

4. Állítsd be az ébresztődet 45 perccel lefekvés előtt

Sokunk napi szintű problémáját képezi, hogy későn bújunk ágyba és sokkal kevesebbet alszunk, mint amennyire szükségünk lenne. Döntsük el előre, hogy mikor akarunk lefeküdni és állítsuk be lefekvés előtt 45 perccel az ébresztőnket. Ez segíteni fog abban, hogy időben elkezdjünk a lefekvésre hangolódni és ne órákkal később kerüljünk ágyba a tervezettnél.

 

5. Ne mobilozz az ágyban

Talán ezt a tanácsot lesz a legnehezebb megfogadnunk, hiszen az üzenetek ellenőrzése lefekvés előtt szinte mindenkinek az esti rutin részét képezi. Mégis, a kütyük képernyője által kibocsátott fény különösen rossz hatással van az alvásra. A kielégítő esti regenerálódás érdekében egy órával lefekvés előtt már ne használjunk elektronikus készüléket, inkább ringassuk álomba magunkat egy jó könyvvel.

 

Most már csak annyi a dolgunk, hogy a változások elkezdését ne halasszuk holnapra! Rakjuk töltőre a telefonunkat, vegyük elő azt a könyvet, aminek a kiolvasását már régóta tervezzük, és meg se álljunk addig, amíg ezek a testre és elmére egyaránt jótékony hatással bíró újdonságok szokássá nem válnak!

OLVASS TOVÁBB A JOURNALUNKBAN

jún13
Nyári programajánló
Nyári programajánló
By

Tavasszal ugyan nem volt túl sok lehetőségünk programokat csinálni, de az remek hír, hogy ezt nyáron végre elkezdhetjük bepótolni. A lenti cikkünkben 5+1 olyan nyári – többnyire természetközeli – programot mutatunk be Nektek, amit biztonságosan tudtok élvezni, anélkül, hogy külföldre utaznátok. Kalandra fel, itt az ideje újra kapcsolatba lépni a külvilággal!

jún02
Hogyan tarts közösségi média szünetet?
Hogyan tarts közösségi média szünetet?
By

Valljuk be őszintén senki sem tudná elképzelni a napjait közösségi média nélkül. A mai világban egyre több időt töltünk online, a telefonon olvasunk híreket, játszunk, beszélgetünk és online is kapcsolódunk ki. Javasolt a függőség elkerülése érdekében szünetet tartani. Ha elhatároztad, hogy belekezdesz a detoxba, akkor tippjeink biztosan a segítségedre lesznek.

máj18
Támogasd Te is a helyi kisvállalkozókat!
Támogasd Te is a helyi kisvállalkozókat!
By

Kiemelten fontosnak tartjuk, hogy kedvenc helyeinket, tervezőinket, helyi üzleteinket támogassuk ebben a nehéz időszakban és utána is. Az alábbi cikkben összegyűjtöttük nektek pár olyan hazai és nemzetközi vállalkozást, akiknél szívesen vásárolunk Mi is, így Nektek is bátran tudjuk ajánlani!

máj11
5+1 tipp a sikeres munkáért otthonról
5+1 tipp a sikeres munkáért otthonról

A home office ideje alatt hajlamosak vagyunk ellustulni, így könnyen összegyűlhetnek a feladataink. A ideális napirend elengedhetetlen ahhoz, hogy otthonról is produktív legyél. Ha még nincs bevált módszered ez a lista segít majd, hogy hatékonyan dolgozz otthonról is!