Vigyázz…Kész… SquAD!

Vigyázz…Kész… SquAD!
2016-06-28 Priszcilla Varga

Vigyázz...Kész... SquAD!

000

 

 

Neked mi jut először eszedbe a  SquAD szóról? Na igen… persze, de most kivételesen nem Taylor, vagy Kendall baráti társaságáról beszélünk. Habár, őszintén reméljük, ez a csapat is hasonlóan nagy népszerűségre tesz szert a közel jövőben. 

No de mi is a Squad? Érdeklődünk a 19 éves CEO-tól Breuer Petitől, aki minden létező kérdésünkre készségesen válaszol.

“Ha egy rövid mondatban kéne megfogalmaznunk, akkor Magyarország legfiatalabb kreatív ügynökségéről beszélünk.”


Ha kicsit továbbvisszük az előző gondolatmenetet, akkor vissza kell, hogy repüljünk a nem is oly távoli múltba, 2015 szeptemberére.

Egy iskolamarketing cég (szórólapos diákmunkákkal foglalkozó cég) fiatal tagjai elgondolkodnak azon, vajon miért nem sikerül elérni oly mértékben a fiatalokat, mint szeretnék. Egyszerű okból. Bár profizmus jellemzi őket, 30-35 évesen nem tudják elérni a Z generáció gyermekeit.

A megoldás? Egy energikus, fiatal csapat, mely kreatív koncepciók gyártásával foglalkozik reklámok számára.

Na de kik legyenek a csapattagok? Egy csapat barát? Felsőtízezerből származó trónörökösök?

Nem igazán.

Inkább egy olyan inspiráló társaság, akik képesek alakítani a trendet, ahelyett, hogy követnék azt. Így a cél a legjobbak felkutatása lett: ismerősök, iskolák, szórakozóhelyek, na és persze az online felületek is felkerültek a radarra. Végül 100 db pályamunka érkezett be, amelyekből a legjobbak kerültek kiválasztásra.

A végső, teljes Squad márciusban állt össze: 10 taggal, 16-22 éves korig. Attól még, hogy a csapat tapasztalatokkal, tehetséggel és lelkesedéssel teljes, nem jelenti azt, hogy ne tudnák, hogy még van mit tanulniuk. A 10 fős társaság minden héten több órás előadásokon vesz részt, melyet az ország legnagyobb független média ügynöksége, a Republic Group főmuftijai tartanak.

2 hónap alatt az 5. kampányon dolgoznak amiből 2-nek a megvalósítása már folyamatban van. De hogy is néz ki egy ilyen projekt?

Természetesen minden ab-ovo Ledae (pardon my latin) brainstorminggal kezdődik. Ekkor még mind a 10-en elmélkednek, de lassan és magabiztosan kirajzolódik általában, hogy kik azok, akikhez a legközelebb áll a projekt, és az a 3-4 ember fogja tovább vinni a tervet a teljes megvalósításig.

Ha megnézed a squad honlapját láthatod, hogy mindenkinek van egy titulusa, beosztása. Arra számítottunk, hogy mindenki ragaszkodik a saját területéhez, de mint kiderült, mindenki szeret kicsit belekóstolni több feladatba is. Ennek köszönhetően több kampány is folyhat párhuzamosan, amelyekben más-más csapattagok vesznek részt.   

 

Mivel a Squad tagjainak nagy része még iskolába jár (gimnázium vagy egyetem) felmerül az a kérdés is, hogy  mennyi időt vesz el a “munka” drága és vissza nem térő fiatalságukból. Ha egy átlagos heti programot nézünk, akkor az oktatás, brainstorming, kis projektek és végül csapatépítés  összességében nettó 10-15 órára jön ki.

“Megéri ez nekik?”- kérdezzük ám, zsúrnalisztikai pimaszsággal. Nyilván. Nem is kérdés, hiszen a tapasztalat mellett olyan kapcsolati tőkére tehetnek szert, amire nem biztos, hogy amúgy lenne lehetőségük, illetve olyan referenciát szerezhetnek, ami egy jövőbeli állásinterjún előnyt jelenthet a kortársakkal szemben.

“Na jó…”- gondolod te, “De az anyagiakról vajon direkt nem beszélünk?”
Az igaszság az, hogy ha bejön egy meló, kapnak, pénzt ha nem, nem.
Ez részben azt jelenti, hogy nincs meg a diákmunka fizetés biztonsága, ami a garantált zöld hasút jelent, ellenben ott van a nagyszerű lehetőség, hogy ha bejön a projekt, kedves barátunk, akkor hosszú időre megvígasztalódnak az elszalasztott borítékolós munkák miatt.A csapat szerelemből csinálja, amit csinál és ha úgy alakulna, hogy dől a lé, hát az a legjobb.

A képeket Bodnár Zsófi készítette

Nézd meg a backstage videót a fotózásról!

Köszönjük a videót a Brainfunkers csapatának!

Hogy jobban megismerjük a SquAd tagjait, mini interjút készítettünk mindenkivel. Ha kíváncsi vagy a részletekre, kattints az adott illető melletti gombra és olvass tovább!

Kalocsai Bálint
Producer
19

“A Squad egy rendkívül újszerű formáció, ami hiszem, hogy képes lesz megreformálni a magyar reklámipart, szóval érdemes ránk figyelni a jövőben.

Olvasd el a teljes interjút!

Hol tanulsz? Kapcsolódik tanulmányaidhoz a Squadban betöltött pozíciód?

Budapesten az ELTE-n járok matematika szakra. Ez nem igazán kapcsolódik a SquAD-ban végzett munkámhoz, azonban a tudományok mellett rendkívül érdekelnek a művészetek is. Rendszeresen fotózom, és nagyon kedvelem a filmművészetet, a filmkészítést, a zenét. Ebből kifolyólag a kreatív és képi gondolkodásomat, ötleteimet tudom leginkább alkalmazni a SquAD-ban felmerülő feladoknál.

Mi a munkaköröd pontosan? Van kedvenc fázisod vagy olyan terület ahol szívesen kipróbálnád még magad a csapaton belül? Illetve erre van lehetőség szerinted?

A pontos megnevezésem ‘Producer’.A feladatok összehangolása és a ötletek rendszerezése, megalkotása a feladatom. Leginkább a kreatív koncepciók és az új nézőpont megalkotása érdekel minden munkánál. Azt szeretem ha a magam képére tudom formálni a feladatokat, projekteket, hogy a végeredményben én magam is benne legyek, ne csupán egy kész termék legyen az. E mellett a szövegírás is érdekel. A csapaton belül nincs megkötés arra vonatkozólag, hogy kinek mit ‘kell’ csinálnia. Bárkinek lehet jó gondolata minden területen, így egy kicsit mindenki végez mindenféle feladatot.

Hogyan tekintesz a Squadra, mint átmeneti “munkahelyre”?

Rendkívül inspiráló és produktív csapat, biztos vagyok benne, hogy sokat fejlődök többféle tekintetben is. Betekintést kapok az üzleti világba, de ezen felül fejlődik a kreativitásom és a gondolkodásom is, ami a jövőben nagyon hasznos lesz. El tudom képzelni, hogy marketinges pályán dolgozzak, de nagyon vonzó a filmművészet is, amihez szintén sok inspirációt kapok itt.

Mi az amit legjobban szeretsz a Squadban, mitől különleges számodra?

Tetszett az, hogy egy inspiráló kreatív csapat tagja lehetek, ahol az ötleteim meg is valósulnak. Régóta nagy kritikusa voltam a reklámoknak, és szerettem volna változtatni rajtuk. És a SquAD-dal, egy olyan csapattal, aminek ars poeticája a az új és megreformált reklám világ megteremtése, minden lehetőségem adott erre. Rendkívül produktívnak érzem tőle magam.

Külön tetszik, hogy nincsen feladatköri megkötése senkinek, mindenki végezhet mindenféle munkát, amihez épp kedve, jó ötlete, affinitása van.

A Squad talált meg téged, vagy te találtad meg őket?  

Breuer Péter a csoporttársam az egyetemen, és mesélt erről a csapatról, hogy mi is ez, mire nekem rögtön felcsillant a szemem, hiszen pont alkalmasnak és megfelelő embernek éreztem a magam egy ilyen munkára, régóta szerettem volna ilyesmit csinálni. Szóval kvázi meghívattam magam a csapatba, és úgy gondolom nem okoztam csalódást senki számára.

Van-e valami amit mindenféleképpen meg szeretnél osztani a szerepedről a csapatban, magadról?

A Squad egy rendkívül újszerű formáció, ami hiszem, hogy képes lesz megreformálni a magyar reklámipart, szóval érdemes ránk figyelni a jövőben.

Magamról pedig annyit, hogy nézzétek a fotóimat, mert eléggé jók és hamarosan indítom a youtube csatornám is, remek tartalmakkal!

Katona Mariann
Account
21

“Óriási lehetőségnek tartom, nagyon sokat tanulhatok itt igazi profiktól, akiknek szívügye, hogy teljes értékű munkát végezhessünk.”

 

Olvasd el a teljes interjút!

Mesélj egy picit a tanulmányaidról!

A Budapesti Műszaki Egyetemen tanulok a Gépész Karon, Ipari termék- és formatervező mérnöki szakon. Összességében nincs sok köze a két világnak egymáshoz, legalábbis a jelenlegi szinten, ahol tartok. Azonban mindegyik egyfajta „felépítés”- és gondolkodásmódot, precizitást ad, amit kamatoztatni tudok, mindegy, milyen projekten is kell éppen dolgoznom.

Persze annyi átfedés van, hogy majd terméktervezőként nekem is tudnom kell, kinek, mikor, és hogyan szeretném eladni a munkáimat.

Hogyan oszlanak el a feladataid?

Mivel még nem dolgozunk olyan nagyon régóta együtt, ezért a feladatkörök projektenként változnak és összemosódnak. Így én is tulajdonképpen mindent csinálok, éppen ahogy kell. Szeretem a vizuális részét is megalkotni néhány ötletünknek, szemléltetni, hogy mégis mit és hogyan képzelünk el.
Mindig érdekeltek a művészetek, legyen az írás, festés, fotózás, filmezés, itt pedig elég sok oldalamat meg tudom mutatni, ha a helyzet úgy kívánja.
Úgy érzem, még nincsenek éles határok a munkakörök között, ki tudjuk próbálni magunkat, ki tudjuk tapasztalni, hogy mi az, ami igazán megy.

Hogyan tekintesz Squadra?

Óriási lehetőségnek tartom, nagyon sokat tanulhatok itt igazi profiktól, akiknek szívügye, hogy teljes értékű munkát végezhessünk.
Úgy állok hozzá, hogy amíg részese lehetek, addig mindent megteszek azért, hogy a maximumot hozzam ki mindenből.
Ez egy ugródeszka, és még sokféleképpen alakulhat az élet ezáltal, de mindenképp pozitívan.

Mi az amit legjobban szeretsz ebben az egészben, ami hajt, amitől különleges számodra?

Úgy érzem, hogy ez egy olyan lehetőség, amivel élni kell, és egyszerűen nem mehetek csak úgy el mellette.

Számomra nagy meglepetés volt, hogy első pillanatban megtaláltam a közös hangot mindenkivel, még ha éppen nem is voltunk/vagyunk egy világ. Könnyen megy a közös munka, meg tudjuk beszélni, ha valami jó, vagy ha éppen nem tetszik, és ezt kifejezetten szeretem.

Lassan egy kis családdá alakulunk, minél jobban megismerjük egymást, és így sokkal inkább tudunk együtt haladni előre.

Hogy találtak rád a srácok?

Engem úgy kerestek meg, hogy érdekel-e, úgy érzem-e, hogy teljes értékű tagja tudnék-e lenni, kértek néhány „referencia-munkát”, ezután pedig a már általuk adott próbamunkákon dolgoztam, és ezután a döntéshozók úgy gondolták, hogy érdemes „megtartani”.

Van-e valami ami még kikivánkozik a lelked mélyéről?

Éljen a világbéke!

Orbán Gergely
Graphic designer
22

“A kedvenc fázisom a brainstorming egy projekt elején. Amikor még nyers a feladat és csak rajtunk múlik, hogy mit hozunk ki belőle. Szeretek ötletelni.”

Olvasd el a teljes interjút!

Mivel foglalkozol általánosságban?

Grafikai tervezéssel és marketinggel foglalkozom. Több mint 6 éve foglalkozom alkalmazott grafikával, és közel 100 megbízóm volt. Természetesen a grafikába bele tartozik a fotózás, videózás is. Ezt a tapasztalati tudást a csapatban is örömmel kamatoztatom.

Mi a munkaköröd pontos leírása? Hiszen a designer alatt sok mindent érthetünk.

Az adott projekteken az elejétől kezdve foglalkozom a koncepció meghatározásával, majd pedig a szükséges grafikák/fotók elkészítésével, key visualok megalkotásával.

 

Ehhez kapcsolódóan: Mi a kedvenc részed a munkafolyamat során, illetve mennyire tudsz részt venni a többi feladatban?

A kedvenc fázisom a brainstorming egy projekt elején. Amikor még nyers a feladat és csak rajtunk múlik, hogy mit hozunk ki belőle. Szeretek ötletelni.

Úgy gondolom, hogy egy teljes projekt létrehozásának minden folyamatában részt tudok venni, és részt is veszek.

 

Miért csatlakoztál Petiékhez?

Ezzel foglalkozom a jelenlegi munkám során is, és ezzel szeretnék a jövőben is. A Squadban tulajdonképpen minden megvan, amit szeretek csinálni.

 

A Squad keresett meg?

Igen, ők találtak meg engem. Megkerestek, beválogattak, itt vagyok.

 

Van-e valami amit mindenféleképpen meg szeretnél osztani a Squadról?

Szerintem még mi magunk sem tudjuk, hogy milyen jó dolgok jöhetnek létre a csapat által.

Riedl Péter
Copywriter
21

“Sokkal inkább érzem a barátaimnak, mint sem munkatársaimnak azokat akikkel együtt dolgozom.“

Olvasd el a teljes interjút!

Peti mesélte, hogy nyertél valamilyen copywriter versenyt régebben. Tudnál erről röviden mesélni?

Valahogy 15 éves lehettem amikor lehetőségem nyílt bekerülni egy írói mentorprogramba, ahol a képzés végén megjelent pár versem nyomtatott formában. Úgy érzem akkor kezdődött el nálam ez a visszatérő rajongás.

Van kedvenc  kampány-fázisod? Mennyire van átjárás a kiosztott feladatkörökben?

Kedvenc részem egyértelműen az amikor egy huzamosabb elemzés után, megpróbálok azonosulni a célcsoporttal.  Olyankor születnek meg a legjobb ötletek és akkor érzem leginkább azt, hogy értékes tartalom jön létre. A csapaton belül viszonylag nagy az átjárás a különböző feladatköröket illetően, a családias hangulatból adódóan rengeteget tudunk tanulni egymástól, mint elvi, mint készség szintjén.

Hogyan tekintesz a Squadra?

Számomra régi álom vált valóra azzal, hogy létrejött a SquAD. A reklámszakmát mindig is a marketing rock’n’rolljának tartottam. Mielőtt elkezdtem az egyetemet tudtam, hogy mivel szeretnék foglalkozni és ez igazából szerencsés véletlen, hogy hamarabb rám talált. Egy percig nem tudom munkának felfogni amit csinálok. Az első találkozástól kezdve azt érzem, hogy felkap a sodrás és megszűnik minden körülöttünk. A SquAD olyan mint egy társadalmi filter, alapjául veszi a főbb tudományágakat  hozzákeveri a kultúrát és a művészetet, majd ezeket megszűrve hozza létre a koncepciót.

Miért csatlakoztál a csapathoz? Ehhez kapcsolódóan: Mi az amit legjobban szeretsz a Squadban, mitől különleges számodra?

Adódott egy lehetőség, hogy különleges emberek között ténylegesen azzal foglalkozzak, ami igazán érdekel.  Amit legjobban szeretek a SquAD-ban az a csapaton belül összetartás és jó hangulat. Sokkal inkább érzem a barátaimnak, mint sem munkatársaimnak azokat akikkel együtt dolgozom. Lehetőségünk van egy folytonos önképzésre, ezért engem inkább feltölt,  és nem lefáraszt a munka.

Te találtad meg a Squadot vagy ők találtak meg téged?

A csapatban én vagyok az egyedüli akit nem kerestek meg az előválogató során. Egy közeli barátom hívta fel rá a figyelmem, így jelentkeztem én is. Furcsa is volt számomra, mikor kiderült, hogy már interjúztatott emberekkel ülök egy asztalnál, már akkor éreztem, hogy bármi is lesz ebből a részese szeretnék lenni.

Van-e valami amit meg szeretnél osztani magadról?

Ha látsz Tinderen nyomj egy lájkot, macskások előnyben.

Palkovics Zóra
Fashion specialist
18

“Ez az első olyan marketinges csapat, amely fiatal, tehetséges emberekből áll, akik tudják, hogy mit akarnak és az meg is valósítják.”

Olvasd el a teljes interjút!

Te vagy lényegében az egyetlen, aki vidékről jár fel. Ez mennyiben akadályoz és/vagy segít a munkában? Vannak előnyei, hátrányai? Mik azok?

Természetesen vannak előnyei és hátrányai is. Hátrányok közé talán a szerdánként megtett 3 órás utat (oda-vissza) tudnám kiemelni, hiszen iskola után egyből indulok a vonatra és visszafelé pedig az utolsóval jövök haza, ami este 10-kor érkezik meg Győrbe. Ilyenkor hulla fáradt vagyok, és másnap kevésbé vagyok aktív az iskolában, de úgy gondolom, hogy az elmúlt hónapokban nem jelentett különösképp problémát. Számomra ez plusz idő és pénz a többiekhez képest, de mindig élvezettel teszem meg az utat. Előnyei közé talán azt tudnám sorolni, hogy vidékiként össze tudom hasonlítani az itteni életet a budapestivel, amivel talán többet tudok hozzáadni a munkáink során a különböző célcsoportok eléréséhez. Igaz, már hetente 1-2 alkalommal én is Budapesten vagyok, de azért még is más környezetben nőttem fel és máshogy látom a két várost. A munkában szerintem nem akadályoz meg a távolság, hiszen nagyrészt online beszéljük meg a részleteket, az épp aktuális találkozókra pedig igyekszem mindig felutazni.

Hogyan tekintesz a Squadra, mint “munkahelyre”?

Szívesen veszek részt a munkákban és örülök, hogy a tagja lehetek ennek a csapatnak, hiszen korábban még nem vettem még részt hasonló feladatokban. Úgy gondolom, hogy sokat tanulhatok ettől a „munkahelytől” és talán könnyebben hozok majd döntést arról, hogy mivel szeretnék foglalkozni a jövőben, hiszen a divat és több más dolog mellett a marketing pálya is érdekel.

A pontos munkaköröd mit is takar?

A csapaton belül én kaptam a „Fashion Specialist” nevet. Nem feltétlenül csak a divat terén dolgozok a csapatunkban, hiszen nagy többségben nem ilyen munkákkal foglalkozunk. A munkaköröm közé leginkább a közösségi oldalak használata, azok közül is az Instagram áll legközelebb, így mikor egy adott kampányon dolgozunk, amit online felületen kell megjeleníteni, sokszor fordulnak hozzám a többiek ötletekért. A csapaton belül igaz mindenkinek megvan a saját kinevezett feladata, de mégis közösen hozzuk meg a végső döntéseket. Mivel a fotózás és az írás is közel áll hozzám a blogom által, így a későbbiekben nem látom kizártnak, hogy hasonló munkaköröket is kipróbáljak.

Mi az amit legjobban szeretsz a Squadban, mitől különleges számodra?

Az első közös munkáink során tudatosult bennem, hogy tényleg egy komoly csapattal van dolgom. Őszintén, nagyon tetszett az ötlet, ami szerint szeretnénk a reklám/marketinges világot megújítani/megváltoztatni, hiszen közel állnak hozzám mind a közösségi, mind az online/marketinges platformok és azoknak, a mi korosztályunkat taszító tulajdonságai. Számomra azért különleges a Squad, mert Magyarországon ez az első olyan marketinges csapat, amely fiatal, tehetséges emberekből áll, akik tudják, hogy mit akarnak és az meg is valósítják!

Gondolom a Squad külön keresett meg.

Igen, Peti először februárban keresett fel egy üzenettel, amit először nem vettem komolyan, majd csak többszöri átolvasás után keltette fel az érdeklődésemet ez a projekt. Nem sokkal később beszéltünk Skype-on és utána, az első személyes találkozásunkkor már a L’Oréál kampányán dolgoztunk! A csapat több jelöltből állt, átestünk úgymond egy „válogatáson” is, melyből mi 9-en kerültünk be a csapat végső tagjai közé.

Van-e valami amit mindenféleképpen meg szeretnél osztani a Squadról?

A csapaton belül úgy gondolom, hogy rövid idő alatt összekovácsolódtunk és megtaláltuk a közös hangot a tagokkal. A munkákat mind szívesen végezzük el és igaz az elején voltak kisebb, nagyobb félreértések, mára már mindenki szívesen dolgozik együtt. Örülök, hogy ezáltal új emberekre és kapcsolatokra tettem szert és remélem, hogy nagy sikereket fogunk még véghezvinni a jövőben.

Kiers Bálint
Project Manager
18

“Amivel úgy érzem, hogy hozzá tudok járulni a munkához, az a kreativitásom.”

Olvasd el a teljes interjút!

Mesélj egy kicsit az előadásokról, mennyire tudod kamatoztatni egy-egy munka során? Esetleg az életben?

Voltak olyanok, amik nagyon hasznosak voltak, amikről meséltem másoknak is, mert annyira királyak voltak. Sajnos olyan is akadt, amik még akkor sem mondanak semmit, amikor visszanézem a prezentációt.

Mi a feladatod? (A pontos munkaköröd mit is takar?) Mi a kedvenc részed egy kampány/ munkafolyamat során, van olyan terület ahol szívesen kipróbálnád még magad a csapaton belül? Illetve erre van lehetőség szerinted?

Ez egy nehéz kérdés, hivatalosan „project manager” vagyok, amit ugye a mi esetünkben nehéz definiálni. Amivel úgy érzem, hogy hozzá tudok járulni a munkához, az a kreativitásom. Leginkább amúgy az eseményszervezés érdekel, leginkább tapasztalatom is itt akad. Nyilván azért próbálok segíteni ahol tudok, például csináltam csapatszervezést, amikor úgy gondoltam, hogy erre szükségünk van.

Hogyan tekintesz a Squadra, mint átmeneti “munkahelyre”?

Én jövőre szeretnék kimenni Hollandiába tanulni, és „gap year”-emben dolgozni. Emellé örülök annak hogy része lehetek a squADnak.

Miért csatlakoztál a csapathoz? Ehhez kapcsolódóan: Mi az amit legjobban szeretsz a Squadban, mitől különleges számodra?

Egyelőre a hangsúly a tapasztalatszerzésen van. Ez amiben az igazi fejlődést érzem. Szeretném hogyha a közösség is tökéletes legyen, de szerintem itt még fejlődnünk kell.

 

Istvánffy Emma
Public Relations
17

“Szeretem, hogy hasonló a csapat érdeklődési köre, mégis mindenkinek másban rejlik az erőssége, így tulajdonképpen ki is egészítjük egymást. “

Olvasd el a teljes interjút!

Akarva akaratlanul is felmerül a kérdés, mivel már így eléggé elfoglalt vagy, hiszen Magyarország egyik legismertebb, legkülönlegesebb divatblogját vezeted, és többször beszéltünk már arról, hogy a szerelem munkád lényegében a ruhatervezés. Mindezek mellett: mennyire jut időd a Squadra? Nem ütközik a kettő (három)? Hogyan tudod beosztani az időd?

Valóban folyamatos időhiányban szenvedek, de az utóbbi időben megtanultam jól beosztani a napomat.

Hogyan tekintesz ennek fényében erre a melóra?

Jó társaságban inspiráló és izgalmas projekteken dolgozunk, de azzal tisztában vagyok, hogy nekem nem ez az utam, ez csak egy “átmeneti” feladat.

Mi a te feladatod?

Alapvetően az én területem a PR, de a közös ötletelésben, koncepciók kidolgozásában az egész csapat részt vesz, nekem ez a kedvencem. Imádok brainstormingolni, és meghallgatni a többiek ötleteid, véleményét, mert ezekből is rengeteget lehet tanulni.

Mi az amit legjobban szeretsz a Squadban?

Szeretem, hogy hasonló a csapat érdeklődési köre, mégis mindenkinek másban rejlik az erőssége, így tulajdonképpen ki is egészítjük egymást. Amikor arra van szükség, tudunk koncentráltan, együtt gondolkodva, intenzíven dolgozni, de ha arra kerül a sor, akkor lehet velük lazulni, bulizni is.

Ironikus kérdés, de megválaszolandó. Hogyan találtak rád?

Nálam ez egészen egyszerűen történt: a blogomon keresztül találtak rám.

Szikora Bálint
Photography
17

“Szikora Bálint sztori még nincs, de igyekszem teremteni párat.”

 

Olvasd el a teljes interjút!

Te ugye a fotós szerepét töltöd be. Ez megköveteli, hogy az összes előadáson ott légy?

Igen hivatalosan én töltöm be, azonban még nem volt szükség kivitelezésre a részünkről, így én is kreatívként vagyok most a többiekkel együtt.

Természetesen megköveteli, de ez nem kényszer. Általában az ilyen előadáson a szakmán belüli különböző területekről tartanak előadást és rengeteget tudunk belőle tanulni.

Fotósként van kedvenc részed egy kampány során, illetve arra van lehetőség, hogy máshol is kipróbáld magad?

A kedvenc részem a prezentálás az ügyfélnél, akkor kicsit olyan mint amikor valaminek az utolsó része is helyre kerül, egy fajta megkoronázása a projekteknek.

Általában igyekszem minden lehetséges pozíciót egyszerre betölteni (természetesen nem egyedül), és így a lehető legtöbb területre betekintést nyerek.

Mi a Squad?

Mint egy hatalmas lehetőség, egyedi, intelligens és különleges emberekkel.

Meséld el miért csatlakoztál a csapathoz?

Egy ilyen lehetőséget nem hagyhattam ki 17 évesen. Régóta szerettem volna már dolgozni, és valami olyat amivel teremthetek is valamit és nem csak szórólapokat osztogatok…
A Squad legnagyobb előnye maga a társaság és annak a légköre.

Van olyan, hogy a “Szikora Bálint sztori”?

Szikora Bálint sztori még nincs, de igyekszem teremteni párat.

Van-e valami amit mindenféleképpen meg szeretnél osztani magadról?

Nagyon szeretek utazni, és szerencsére már volt alkalmam néhány nagy várost látni, de amint hazajövök az első dolgom, hogy végig sétalok Budapesten, mert szerintem mondhat bárki bármit de Budapest akkor is az egyik legzseniálisabb város és lassan már ez is a lehetőségek városának mondható. A Squad pedig elindított valami olyat, amivel a többi nagy város nem rendelkezik, hogy itt a lehetőségek már fiataloknak is adott lehet.

Füzi Timi
Social Media
17

“Úgy tekintek a Squadra, mint egy óriási lehetőségre, ami csakis előre vihet és fejleszthet!”

Olvasd el a teljes interjút!

Milyen érzés a csapat legfiatalabb tagjának lenni? Hiszen a 22 éves kollegáddal ellentétben te kvázi 22 éves korodra, 6 éves tapasztalattal fogsz rendelkezni, ha úgy döntesz, hogy még szívesen dolgoznál a Squadnál.

Igazából az a legjobb az egész Squadban, hogy egyáltalán nem érzem azt, hogy nem hallgatnak meg, mert kicsi vagyok. A hétköznapjaimban erre a “problémára” nem is szoktam gondolni. Ugyanúgy tudok érvényesülni, mint egy 19 éves vagy 22 éves “kollégám”. Emellett, igen, nagyon örülök annak, hogy már ilyen fiatalon azt csinálhatom ami tényleg érdekel, és hogy  sok éves tapasztalatom lesz 20-22 éves koromra. 🙂

Ehhez kapcsolódó kérdés: Hogyan tekintesz ennek fényében a Squadra, mint átmeneti “munkahelyre”?

Úgy tekintek a Squadra, mint egy óriási lehetőség, ami csakis előre vihet és fejleszthet! 🙂 Ki tudja mit hoz még.

Mik a feladataid?

Főképp a Squad szerepét képviselem a Socian Median, az Squad instagramját és a facebookját én vezetem. Egy kampányban főképp az ötletelő/koncepció létrehozó rész erősítem, és ezt is szeretem a legjobban. Imádok fotózni, ezt szivesen kipróbálnám ( pl: fotók, videók készítése egy kampányhoz)

Miért különleges a Squad számodra?

Mert óriási lehetőség, és érdekel a marketing, szívesen csinálom. Azt szeretem a legjobban  a Squadban, hogy nem érdekel senkit, hogy milyen tapasztalt vagyok és hogy hány éves vagyok. Emellett ha kitalálok egy ötletet akkor ők ezt továbbfejlesztik, és együtt készítjük el a koncepciót.

Meséld el, hogyan csatlakoztál a csapathoz.

A csapat megtalált engem, és először nem is értettem, hogy miről van szó. Utána beszéltem egy társammal, és elmagyarázta, ezután beszéltem Petivel, és elmentem az első gyűlésre, ahol meggyőztek, hogy én ide tartozom.

Van-e valami amit még el szeretnél mondani?

Igazából csak annyi, hogy köszönöm a lehetőséget, hogy benne lehetek a Squadban 🙂

  • Heim Ágoston

    Katona Mariann account, nem könyvelő, igaz?

    • Igaz igaz! Javítjuk, köszönjük az észrevételt! 🙂