Motiváló visszajelzésekből építkezni – KlassDSign

Motiváló visszajelzésekből építkezni – KlassDSign
2015-05-31 Kinga Strausz
In Brand & Tests

Interjú Tóth Katalinnal,
a KlassDSign Tote Bags egyik tervezőjével

 

A KlassDSign Tóth Katalin és Schmél Nóra barátságából született, a márkát születése óta követjük. Kata az otthonában üdvözöl bennünket, hogy beszélgessünk a közkedvelt táskáikról. Szóba kerül a skandináv stílus iránti vonzódás, beleláthatunk abba, hogyan készülnek a gyönyörű lookbook-jaik, valamint megtudjuk, hogy művész barátaikkal milyen közös álom megvalósításán munkálkodnak.

Közel áll hozzátok a skandináv országok letisztultsága, színvilága. Honnan ered ez a vonzalom és miben nyilvánul meg a márkán, vagy a saját életeteken belül?

Igen, nagyon szeretjük a skandináv országok stílusát. Mikor lakberendezőnek tanultam, akkor ismerkedtem meg a skandináv országok designjával, amibe teljesen beleszerettem, és azóta is tart ez a szerelem. Ez a vonzalom nemcsak a táskáinkra jellemző, megjelenik az öltözködésemben és az otthonomban is. 


Miért a farmer, a bőr és a vászon a legfőbb alapanyagaitok?

Nagyon szeretjük a természetes alapanyagokat, a natúr színeket, a vászontáskáink és a farmer táskáink is 100% pamutból készülnek, kivéve a bőr masnikat és a bőr vállpántokat. Ami a  bőrt illeti, csak igazi bőrrel dolgozunk. A természet nagyon közel áll hozzánk, így nem tudjuk elképzelni, hogy ne a natúr anyagoké lenne a főszerep.

Gyönyörűek a fotós anyagaitok. hogy találjátok ki a hangulatot, a koncepciót? Állandó fotóssal dolgoztok?

Nem állandó a fotósunk, ez fontos része a koncepciónknak. Mindegyik fotósnak megvan a saját stílusa, és bár igyekszünk egységes képet alkotni, azért törekszünk arra, hogy legyenek egyediek az új a kampány képei is. A fotózásért általában Nóri a felelős, ő találja ki a témát. Az előző kollekciónk az őszi/téli volt, melyhez utazó méretű táskák készültek, melyek megfelelnek a repülőn tárolható poggyász méretnek. Ezt a kollekciót és magát a fotózást is az utazás köré szerveztük. A legújabb, tavaszi/nyári kollekciónk nemrégiben debütált, fő témája, hogy találd meg önmagad, fedezd fel a szépségeket. Az ehhez kapcsolódó fotózáshoz egy lakást választottunk ki, mert otthonos hangulatot szerettünk volna teremteni. 

A honlapon láttam, hogy a legtöbb magyar divatmagazin közölt már le tőletek anyagokat, ide tartozik az ELLE, a Cosmopolitan, a Glamour, az InStyle, a Nők Lapja. Hogy működnek ezek a kollaborációk? Ők keresnek meg titeket, hogy szerepeltetnék a táskákat a magazinban, vagy ti küldtök be nekik anyagokat?

Mikor megjelenik egy új kollekció, mindig kiküldünk a magazinoknak erről anyagot. Általában abból szemezgetnek, de olyan is van, hogy megkeresnek azzal, hogy lesz egy fotózás, amire el szeretnék kérni az egyik táskát.

Vannak visszajelzéseitek az eladott termékekről? Esetleg van kedves történetetek, hogy az új táskatulajdonos milyen különleges helyen, vagy érdekes szituációban viselte a táskátokat?


Rengeteg pozitív visszajelzést kapunk, ami nagyon-nagyon motiváló! Szinte minden megrendelést követően érkezik egy kedves válaszlevél. Nagyon fontosak nekünk a vásárlóink, így mi is igyekszünk a legjobbat nyújtani nekik, ezt pedig meg is hálálják. Szerencsére rengeteg visszatérő vásárlónk van. A másik helyszín, ahol folyamatosan kapunk édes visszajelzéseket, azok a vásárok. Sokszor odajönnek hozzánk a régi vásárlók csak a köszönés végett, amit egy új, a táskájukra csatolható masnival hálálunk meg nekik.


Tervezitek, hogy saját showroom-ot nyittok?

Igen, de nem feltétlenül csak saját showroom-ban gondolkodunk, hiszen a legjobb barátaink is a kreatív iparban tevékenykednek. Általában mindenki alkot, tervez vagy szervez éppen valamit. Szeretnénk így többen összeállni, és nyitni egy saját kis helyet, ahol még jobban ki tudjuk élni a vágyainkat, és ahol jobban megismerhetnek minket az emberek.

Mi a legnagyobb álmotok, célkitűzésetek a táskákkal kapcsolatosan? 

Ott szeretnénk lenni a táskáinkkal a világ minden pontján! Már most is nagyon örülünk, mert szinte napi szinten, mikor a városban vagyunk, látunk valakit a táskánkkal!  Ez mindig nagyon jó érzéssel tölt el bennünket, jó lenne ezt más városokra is kiterjeszteni. A bécsi WAMP-on rendszeresen részt veszünk, ott már rengetegen ismernek minket. Ezen kívül Norvégiából van sok vásárlónk, illetve legutóbb Szingapurból kaptunk egy nagyobb megrendelést, ahol hamarosan több, mint kétszáz lánynak lesz KlassDSign táskája!

A KlassDSign-t megtaláljátok facebook-on , rendelhettek tőlük a honlapjukon keresztül , valamint időszakosan találkozhattok velük személyesen a WAMP-on is!

 

További cikkek amik még érdekelhetnek

jún22
Milyen napszemüveget vegyél a nyárra?
Milyen napszemüveget vegyél a nyárra?

Nyár napszemüveg nélkül? Biztos, hogy nem! Egyesek egy kisebb optika kínálatát megszégyenítő kollekciót halmoznak fel, míg mások egy pár klasszikus, „mindenhezmegy” darab mellett teszik le a voksukat. Bármelyik táborba is tartozol, napszemüveg vásárlásánal van néhány alapszempont, amit érdemes figyelembe venned. Cikkünkben eláruljuk a nagy titkot, amivel gyerekjáték lesz a napszemüveg vásárlás!

jún06
Herbivore Botanicals – Háziszappantól a világhírig
Herbivore Botanicals – Háziszappantól a világhírig
By

Az alapítók, Alex és Julia 2011-ben indították el a Herbivore-t egyenesen Seattle-i otthonukból. Alex érzékeny bőrére nehéz volt olyan terméket találni, ami nem okozott irritációt. Julia ezt megelégelve készítette el az első otthon készített szappanukat, és ezek után szó szerint belevetették magukat a szépségiparba

Már31
IDŐUTAZÁS A LETTERBOARDDAL
IDŐUTAZÁS A LETTERBOARDDAL
By

A divat körforgásában mindennapos, hogy ami tegnap még trendinek számított, az mára már elavult. Bizonyos trendek pedig egyszerűen a feledés homályába merülnek. Ez történt az egykori betűtáblával is, melyet most az utókor támasztott fel hamvaiból és varázsolt belőle elengedhetetlen dizájn holmit.

Már19
OUAI- hajápolási csodamárka minimalista stílusban, azaz Jen Atkin sikersztorija
OUAI- hajápolási csodamárka minimalista stílusban, azaz Jen Atkin sikersztorija
By

Szeretnénk neked bemutatni egy inspiráló személyt, Jen Atkinst, aki az OUAI hajápolási márka mögött áll. Jen Atkins egy apró, vallásos közösségben nőtt fel, majd 19 évesen Los Angelesbe költözött, hogy valóra váltsa álmait. Ha érdekel hogyan hozott létre egy saját márkát, és hogyan szerezte meg ügyfelének a sztár világ krémjét olvass tovább.

  • Anxos

    I love the pinkie ones! Is that leather? <3

    • uptostyle.hu

      Yes they are real leather bags 🙂