A siker titka? 8 szokás ami segíthet produktívabbnak és kiegyensúlyozottabbnak lenni 2017-ben is!

A siker titka? 8 szokás ami segíthet produktívabbnak és kiegyensúlyozottabbnak lenni 2017-ben is!
2017-01-22 Molnár Anett
In MOTIVATION

Készen állsz arra, hogy 2017. a legjobb éved legyen? Ha
igen, akkor itt az idő egy kicsit változtatni a szokásaidon!

 

1. Kelj fel korábban!

 

A sikeres nők inkább felkelnek 6:00-kor, hogy mindenre legyen idejük reggel. Ha például egészségesebb életre vágysz és megfogadtad, hogy többet sportolsz, akkor ide be tudod iktatni. Vagy egyszerűen elkőkészülsz az aznapi munkára és nem az ágyból kipattanva kell gyorsan összepakolni. Ha korábban kelsz és korábban fekszel majd úgy fogod érezni, hogy sokkal produktívabb volt a napod.

 

2. Készítsd fel magad a napi utazásra!

 

Számold ki, hogy mennyi idő bejutni a munkahelyedre vagy a suliba és, hogy ne unalmasan teljen az idő próbáld meg kihasználni és élvezni! Vigyél magaddal egy könyvet vagy készíts egy kellemes lejátszási listát. Mi tudjuk ajánlani a Cereal Magazine legújabb playlistjét!
Ha esetleg lehetőséged adódik rá, akkor meg próbálj meg újabb útvonalat találni, ahol esetleg többet tudsz sétáni, így egészségesebb és fittebb is leszel.

 

3. Dolgozz állóasztalnál!

 

Próbáld ki az álló-asztalt! Lehet, hogy a lábad nem fogja sokáig bírni, de az ülés sokkal egészségtelenebb ilyen szempontból. Ülni nem olyan megerőltető, ezért néha azt vesszük észre, hogy az egész napot ülve töltöttük és nem mozogtunk semmit sem. Az állóasztalnak az az előnye, hogy ha mégis elfáradsz közben azért leülsz pihenni. Ennek a folyamatnak megvan a változatossága, közben még szünetet is tudsz tartani és nem ragadsz ott a gép előtt.

 

4. Kezdd el a “stressz-naplódat”!

 

Ne csak a szép dolgokat írd le a naplódba! Igenis ott vannak a rossz dolgok, amik miatt félsz és nem hagynak nyugodni, amiktől stresszes vagy és nem tudsz aludni. Ha ezeket kiírod magadból garantáltan egészségesebb lesz az elméd és észre fogod magad körül is venni a változást. 2017. a naplóírás éve lesz, ha minden reggel írsz bele már jobban kezdődik a napod!
Ha még nincs határidőnaplód azt most az Shopban beszerezheted!

 

5. Szerezz be egy Activity Trackert!

 

Ösztönöz, hogy még egészségesebben élj! Nyomon tudod követni, hogy mennyire kell még aktívabbnak lenned a nap folyamán. Ez az eszköz arra motivál, hogy egészségesebb és fittebb legyél, tudd tartani a szinted és még arra is figyelmeztet, hogy ha túl sokat ülsz egy helyben. Mindenképp érdemes beruházni egyre, vagy ha esetleg van egy Apple Watchod akkor ne félj rajta alkalmazni az Activity appot!

 

6. Frissítsd fel a vizedet!

 

Ugye nem is kell mondanunk, hogy minden órában inni kell, mert ha nem teszed meg könnyen fáradt és rosszkedvű leszel.
A jeges víz több kalóriát éget, a forró víz citrommal pedig gyorsítja az anyagcserét. A folyamatos hidratálás még szépíti a bőrt, a szellemet és a testet.
Szóval itt az idő búcsút inteni a cukros és egészségtelen italoknak! Helyette inkább rakj a vizedbe jeget és sokféle gyümölcsöt.
Ha beszerzel egy Memobottle-t akkor garantáltan segíteni fog abban is, hogy ne felejts el a napfolyamán többször is inni!

 

7. Töröld a felesleges dolgokat!

 

Nézd át a készülékeidet és töröld ki a felesleges dolgokat, ettől garantáltan tisztább lesz az elméd is. Gyorsan nézd meg az e-mail fiókod és az alkalmazásaidat, ha valami nem kell akkor töröld minél előbb. A halogatás a legrosszabb, mert tudjuk, hogy a végén úgyse fogod letörölni. Ez a tisztítás olyan lesz, mint egy méregtelenítőkúra! 

 

8. Dolgozz okosabban, ne keményebben!

 

Mindegy, hogy házimunkáról vagy házifeladatról van szó. A lényeg, hogy ne a nap végére hagyd ezeket, mert akkor úgyis elfáradunk és nem lesz semmihez se kedvünk. Tehát jobban teszed, ha a feladatod már reggel elkezded. A lelkesedés és a tudat, hogy már elkezdtél dolgozni rajta sokkal jobban fog motiválni és a napod is könnyebb és kellemesebb lesz!

 

Mit szólsz ötleteinkhez? Melyiket próbálnád ki legelőször?